Інституційний репозитарій ЗНУ

Методичні засади використання STEM-підходу під час навчальних занять з фізики у закладах позашкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, Ольга Юріївна
dc.date.accessioned 2022-12-21T07:49:51Z
dc.date.available 2022-12-21T07:49:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9218
dc.description Ткаченко О. Ю. Методичні засади використання STEM-підходу під час навчальних занять з фізики у закладах позашкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 57 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 57 сторінках, 7 рисунках, 3 таблицях та має 29 джерел. Об’єкт дослідження - впровадження STEM-підходу під час навчальних занять з фізики в закладах позашкільної освіти. Мета роботи полягає в теоретичному обгрутуванніметодичних засад впровадження STEM-підходу в позашкільній освіті та розробці методичних рекомендацій для його впровадження. Методи дослідження. Теоретичні: методи аналізу й синтезу, обробки та інтерпретації джерел; методи порівняння, аналогії, систематизації та узагальнення; емпіричні: спостереження за освітнім процесом, спостереження за позашкільним освітнім процесом, методи діагностування; педагогічний експеримент; фіксація засобами природної і штучної мови вихідних відомостей про досліджуваний об’єкт. Теоретична значущість дослідження полягає в тому, що його результати даюсь основу для використання STEM-підходу під час позашкільних занять з фізики. Практична значущість дослідження визначається можливістю реалізаціїї запропонованої методики вчителями позашкільних закладів освіти під час занять з фізики завдяки розробленим комплектам методичних розробок. uk
dc.description.abstract EN : Object of research - teaching physics in out-of-school education institutions. The purpose of the work is to study the methodological principles of implementing the STEM-approach in physics classes in out-of-school educational institutions. Research methods. Theoretical: methods of analysis and synthesis, processing and interpretation of sources; methods of comparison, analogy, systematization and generalization; empirical: observation of the educational process, observation of the extracurricular educational process, methods of diagnosis; pedagogical experiment; fixation by means of natural and artificial language of initial information about the studied object. The theoretical significance of the study is that its results provide a basis for the use of STEM-approach in extracurricular physics classes. The practical significance of the study is determined by the possibility of implementing the proposed method by teachers of out-of-school educational institutions during physics classes due to the developed sets of methodological developments. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject розвиток критичного мислення uk
dc.subject STEM освіта uk
dc.subject інтегроване навчання uk
dc.subject електронні освітні ресурси uk
dc.subject міжпредметна естетична компетентність uk
dc.subject educational process uk
dc.subject development of critical thinking uk
dc.subject STEM education uk
dc.subject integrated learning uk
dc.subject electronic educational resources uk
dc.subject interdemgraduate subject uk
dc.title Методичні засади використання STEM-підходу під час навчальних занять з фізики у закладах позашкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу