Інституційний репозитарій ЗНУ

Методичні особливості використання комп’ютерних симуляторів у навчанні фізики закладів загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цвєтов, Данило Сергійович
dc.date.accessioned 2022-12-21T07:56:12Z
dc.date.available 2022-12-21T07:56:12Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9219
dc.description Цвєтов Д. С. Методичні особливості використання комп’ютерних симуляторів у навчанні фізики закладів загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник О. В. Смоляков. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 46 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 46 сторінках, 13 рисунках та 4 таблицях. Об’єктом дослідження є процес навчання фізики в закладах середньої освіти. Мета роботи: полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методичних особливостей використання комп'ютерних симуляторів у навчанні фізики закладів загальної середньої освіти, а також довести ефективність їх впливу на навчальний процес та розвиток пізнавальних здібностей. Методи дослідження – методи аналізу педагогічної і методичної літератури; узагальнення результатів вітчизняного і зарубіжного досвіду; якісний і кількісний аналіз результатів педагогічного експерименту. Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів: обґрунтовано та експериментально перевірено методичні особливості використання комп'ютерних симуляторів у навчанні фізики закладів загальної середньої освіти; набули подальшого розвитку теоретико-методичні підходи щодо організації комп’ютерного навчального моделювання у процесі вивчення фізики. Практичне значення даної роботи: робота може бути використана у подальшому процесі викладання фізики. Особливо актуальним є застосування її під час дистанційного навчання. uk
dc.description.abstract EN : The object of research is the process of teaching physics in secondary education. Purpose: is to theoretically substantiate and experimentally test the methodological features of the use of computer simulators in teaching physics in general secondary education, as well as to prove the effectiveness of their impact on the educational process and the development of cognitive abilities. Research methods − methods of analysis of pedagogical and methodological literature; generalization of results of domestic and foreign experience; qualitative and quantitative analysis of the results of the pedagogical experiment. Scientific novelty and theoretical significance of the obtained results: methodical peculiarities of the use of computer simulators in teaching physics of general secondary education institutions are substantiated and experimentally tested; Theoretical and methodological approaches to the organization of computer training modeling in the study of physics have been further developed. The practical significance of this work: the work can be used in the further process of teaching physics. Its use is especially relevant during distance learning. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комп’ютерні стимулятори uk
dc.subject фізика uk
dc.subject заклади загальної середньої освіти uk
dc.subject computer simulators uk
dc.subject physic uk
dc.subject institutions of general secondary education uk
dc.title Методичні особливості використання комп’ютерних симуляторів у навчанні фізики закладів загальної середньої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу