Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості автоматизованого тестування мобільних кросплатформних ігрових застосунків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дідик, Ілля В'ячиславович
dc.date.accessioned 2022-12-22T06:25:57Z
dc.date.available 2022-12-22T06:25:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9264
dc.description Дідик І. В. Особливості автоматизованого тестування мобільних кросплатформних ігрових застосунків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник Г. П. Коломоєць. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета і завдання дослідження полягають у виявлені популярних засобів автоматизованого тестування мобільних кросплатформних ігрових застосун-ків, виявлення їх переваг та недоліків та визначення області найефективнішо-го їх застосування, зокрема для ігор, розроблених з використанням популяр-ної платформи Unity. У процесі дослідження були розглянуті два підходи до автоматизації. Тестування чорної скриньки — коли тестувальник не має доступу до вихідно-го коду програмного забезпечення, що тестується, і виконує розробку тестів за вимогами до програмного забезпечення та/або за своїм уявленням, та тес-тування білої скриньки — при тестуванні цим методом розробник тесту має доступ до вихідного коду програм і може писати код, який використовує біб-ліотеки програмного забезпечення, що тестується. Обидва підходи широко використовуються для різних типів програмного забезпечення. За результатами дослідження був розроблений інструмент, котрий ви-рішує спільні проблеми різних підходів до автоматизованого тестування. uk
dc.description.abstract EN : The purpose and objectives of the study are to detect popular tools for auto-mated testing of mobile cross-platform gaming applications, identify their ad-vantages and disadvantages and determine the area of their most effective use, in particular for games developed using the popular Unity platform. Two approaches to automation were considered in the study. Black box test-ing — when the tester does not have access to the source code of the software under test and performs tests according to software requirements and / or in his imagina-tion, and white box testing — when testing this method the test developer has ac-cess to the source code programs and can write code that uses the software libraries under test. Both approaches are widely used for different types of software. Based on the results of the research, a tool was developed that solves the common problems of different approaches to automated testing. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject тестування чорної скриньки uk
dc.subject тестування білої скриньки uk
dc.subject Unity uk
dc.subject C# uk
dc.subject black box testing uk
dc.subject white box testing uk
dc.title Особливості автоматизованого тестування мобільних кросплатформних ігрових застосунків uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу