Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування навичок командної роботи на уроках з природничих наук в умовах дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акімов, Андрій Володимирович
dc.date.accessioned 2022-12-26T09:32:40Z
dc.date.available 2022-12-26T09:32:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9493
dc.description Акімову А. В. Формування навичок командної роботи на уроках з природничих наук в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта (Природничі науки)" / наук. керівник О. А.Бойка. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 53 сторінок друкованого тексту, містить 5 таблиці та 7 рисунків. Список літератури включає 17 джерел. Об’єкт дослідження – освітній процес з природничих наук у закладі середньої освіти. Предмет дослідження – використання технологій дистанційної освіти на уроках природничих наук. Мета дослідження: розробити підходи до впровадження командної роботи в умовах дистанційної освіти при викладанні природничих наук в старшій школі. Методи дослідження, теоретичні: загальнонаукові та спеціальні теоретичний аналіз, синтез і систематизація наукової літератури з педагогіки, психології, навчально-методичних, словникових та інструктивно-нормативних видань, електронних ресурсів для з’ясування рівня опрацювання проблеми, узагальнення понятійно-категоріального апарату; статистичні – для узагальнення фактів та їх порівняння в динаміці. В результаті експериментальних досліджень було виявлено, що за суб’єктивними (діагностика рівня пізнавальної активності) та об’єктивними показниками (успішність учнів з курсу «Природничі науки») розроблена нами методика організації командної роботи навчання продемонструвала свою ефективність. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: доведено ефективність організації командної роботи в умовах дистанційного навчання у викладанні навчальних предметів природничого циклу – хімії, біології та фізики. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в розробленні та впроваджені у процес навчання хімії, біології та фізики в старшій профільній школі методів використання хмарних технологій в освітньому процесі. uk
dc.description.abstract EN : The paper is laid out on 53 pages of printed text, contains 7 tables and 9 figures. The list of references includes 32 sources. The object of the research is the educational process of natural sciences in t school. The subject of the research is the use of cloud technologies in natural science lessons. The purpose of the study: to analyze the effectiveness of using team job in high school science classes. Research methods, theoretical: theoretical analysis, synthesis and systematization of scientific literature on pedagogy, psychology, educational-methodical, dictionary and instructional-normative editions, information resources of the Internet network to clarify the level of processing of the problem, definition of the conceptual and categorical apparatus; empirical: interviews, surveys, included and indirect observation of the educational activities of students of senior specialized schools of general secondary education institutions in the process of learning natural sciences; a pedagogical experiment to confirm the effectiveness of the developed methodological system for the implementation of cloud technologies in the educational process. As a result of experimental studies, it was found that according to subjective (diagnostics of the level of cognitive activity) and objective indicators (success of students in the course "Natural Sciences"), the teaching method developed by us demonstrated its effectiveness. The scientific novelty of the obtained results is that: the effectiveness of the use of teambilding technologies in teaching the subjects of the natural cycle - chemistry, biology and physics - has been proven. The practical significance of the obtained research results lies in the development and implementation of methods of using cloud technologies in the educational process in the process of teaching chemistry, biology and physics in a senior professional school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject командна робота uk
dc.subject природничі науки uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject treamwork uk
dc.subject natural sciences uk
dc.subject distance learning uk
dc.title Формування навичок командної роботи на уроках з природничих наук в умовах дистанційного навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу