Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування конкурентоспроможного бренду туристичного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крюк, Аліна Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-12-26T16:34:54Z
dc.date.available 2022-12-26T16:34:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9511
dc.description Крюк А. С. Формування конкурентоспроможного бренду туристичного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 80 сторінок, 1 таблиця, 23 малюнки, 41 літературне посилання. Метою роботи є аналіз процесу формування конкурентоспроможного бренду туристичного підприємства. Об’єкт дослідження – процес формування конкурентноспроможного бренду. Предмет дослідження – бренд туристичного підприємства авіакомпанії «Turkish Airlines». Методи дослідження. У процесі виконання дослідження було використано методи порівняння, аналізу й синтезу, моделювання, анкетування, теоретичного узагальнення, а також структурно-системний аналіз. Зміст кваліфікаційної роботи полягає в описі процесу брендингу, аналізі бренду і маркетингового потенціалу туристичної компанії, а також пошуку шляхів його вдосконалення за для підвищення конкурентоспроможності. Індустрія туризму є однією з провідних у економіці багатьох країн, у тому числі і в Україні. Звісно, є як власні туристичні підприємства, так і іноземні, відомі на весь світ компанії. Брендинг виступає одним з найкращих способів щодо підвищення ефективності роботи підприємства, а також його економічного зростання. Туристичне підприємство авіакомпанія «Turkish Airlines» є однією з провідних авіакомпаній у всьому світі та перевозить велику кількість туристів з інших країн до України та навпаки. Ця компанія, як і безліч інших, досягла успіху та розквіту у сфері бізнесу завдяки ефективному процесу брендингу. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 80 pages, 1 table, 23 figures, 41 literary references. The purpose of the work is to analyze the process of forming a competitive brand of a tourist company. The object of research is the process of forming a competitive brand. The subject of the research is the brand of the tourist company of Turkish Airlines. Research methods. In the process of carrying out the research, the methods of comparison, analysis and synthesis, modeling, questionnaires, theoretical generalization, as well as structural and system analysis were used. The content of the qualification work consists in describing the branding process, analyzing the brand and marketing potential of the tourism company, as well as finding ways to improve it in order to increase competitiveness. The tourism industry is one of the leading industries in the economy of many countries, including Ukraine. Of course, there are both our own tourist enterprises and foreign companies known all over the world. Branding is one of the best ways to increase the efficiency of the enterprise, as well as its economic growth. The Turkish Airlines travel company is one of the leading airlines in the world and transports a large number of tourists from other countries to Ukraine and vice versa. This company, like many others, has achieved success and prosperity in the field of business thanks to an effective branding process. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject бренд-менеджмент uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject туристичне підприємство uk
dc.subject авіакомпанія uk
dc.subject брендинг uk
dc.title Формування конкурентоспроможного бренду туристичного підприємства uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу