Інституційний репозитарій ЗНУ

Життєвий цикл продукту підприємств гостинності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бай, Андрій Андрійович
dc.date.accessioned 2022-12-26T16:45:56Z
dc.date.available 2022-12-26T16:45:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9515
dc.description Бай А. А. Життєвий цикл продукту підприємств гостинності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 78 сторінки, 75 літературних джерела. Мета – вивчення життєвого циклу продукту підприємств готельного обслуговування. Об’єкт дослідження – особливості розвитку життєвого циклу продукту підприємств готельного обслуговування. Предмет дослідження – етапи життєвого циклу готельного продукту на прикладі готелю «Khortitsa Palace» (м. Запоріжжя). Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися метод синтезу, конструктивно-логічний метод, метод статистичного аналізу та метод експертної оцінки, метод теоретичного узагальнення. Зміст кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні життєвого циклу готельного продукту на прикладі готелю «Khortitsa Palace», що є найвідомішим закладом, який надає послуги розміщення у місті Запоріжжі. Життя кожної послуги, товару, або продукту, у тому числі і готельного, зумовлено виникненням нових форм задоволення потреб на ринку. Відповідно, один і той же продукт не може існувати постійно, знаходячись на високому рівні прибутку та рентабельності. Так, чи інакше, підприємство буде вимушене приймати низку рішень, що спрямована на вдосконалення, реновацію, переорієнтацію чи диверсифікацію свого продукту, якщо воно прагне залишатися ефективним та конкурентоспроможним на ринку. Відповідно, дослідження наявних етапів життєвого циклу готельного продукту має на меті виявлення головних закономірностей життєвого циклу, а також підвищення ринкової резистентності продукту готельного обслуговування. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 78 pages, 75 literary sources The goal is to investigate the life-cycle of the hospitality product. The object of the study is the features of the hospitality life-cycle product. The subject is the specifics of hotel product of «Khortitsa Palace» ( Zaporizhzhia). Research methods. During the investigation the next following research methods were used: synthesis method, the method of analysis and synthesis of information, method of statistical analysis, method of theoretical generalization, method of expert evaluation. The content of the qualification work takes place in investigation of the hotel product of «Khortitsa Palace» (Zaporizhzhia), which is one of the most famous hotel enterprises in the city. «Khortitsa Palace» (Zaporizhzhia) provides the clientele with the greatest accommodation services in the city. Life of each product or item, including hotel product is limited by creation of new forms of satisfying the demand on the market. Accordingly, the same product cannot operate constantly, being on the high level of profit and efficiency. Anyways, the enterprise will have to make the pack of solutions that are aiming at improvement, renovation and diversification or searching the new ways of product selling in order to stay efficient and competitive. Investigation of existing stages of life-cycle product allows to increase the level of market resistance of hotel product. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject резистентність продукту uk
dc.subject ринок uk
dc.subject етап життєвого циклу uk
dc.subject готельний продукт uk
dc.subject життєвий цикл uk
dc.subject Сфера обслуговування uk
dc.title Життєвий цикл продукту підприємств гостинності uk
dc.title.alternative Investigation of the product life-cycle in hospitality industry uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу