Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління якістю в готельному бізнесі в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мазур, Ангеліна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-12-26T16:49:14Z
dc.date.available 2022-12-26T16:49:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9516
dc.description Мазур А. А. Управління якістю в готельному бізнесі в Україні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Л. В. Безкоровайна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 90 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 90 сторінок, 5 рисунки, 4 таблиці, 83 літературних джерел, 5 додатків. Мета роботи полягає у вивченні особливостей управління якістю в готельної індустрії. Обʼєкт – діяльність підприємств готельної індустрії. Предмет – дослідження управління якістю в готельному бізнесі. Методи дослідження: теоретичні, спостереження, аналіз, порівняння, аналізу і синтезу. Практичне значення: здійснення теоретичного аналізу із проблем дослідження, концептуальні підходи до визначення основних понять досліджень, оцінка управління якістю в готелі «Театральний», розроблення авторської методики щодо покращення управління якістю роботи готелю. Інформаційною основою послугували наукові видання, журнали, статті, публікації, організаційна характеристика діяльності готелю «Театральний» та ряд інших Інтернет джерел. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 90 pages, 5 figures, 4 tables, 83 literary sources, 5 appendices. The purpose of the work is to study the peculiarities of quality management in the hotel industry. The object is the activity of enterprises of the hotel industry. The subject is quality management in the hotel business. Research methods: theoretical, observation, analysis, comparison, analysis and synthesis. Practical significance: theoretical analysis of research problems, conceptual approaches to defining the main concepts of research, evaluation of quality management at the Teatralny Hotel, methods for improving hotel quality management. Scientific publications, magazines, articles, publications, the organizational characteristics of the "Teatralnyi" hotel and a number of other Internet sources served as the information base. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject готельний комплекс uk
dc.subject готель uk
dc.subject готельна індустрія uk
dc.subject управління якістю uk
dc.title Управління якістю в готельному бізнесі в Україні uk
dc.title.alternative Quality management in the hotel business in Ukraine uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу