Інституційний репозитарій ЗНУ

Маркетингова діяльність посередницьких підприємств на ринку товарів на прикладі «ЕПІЦЕНТР К»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чемерис, Родіон Ігорович
dc.date.accessioned 2022-12-26T17:09:43Z
dc.date.available 2022-12-26T17:09:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9521
dc.description Чемерис Р. І. Маркетингова діяльність посередницьких підприємств на ринку товарів на прикладі "ЕПІЦЕНТР К" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 81 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту, містить 10 таблиць, 2 додатки. Перелік посилань включає 62 джерела. Об'єктом дослідження є: маркетингова діяльність ТОВ "ЕПІЦЕНТР К" на ринку надання послуг. Мета роботи – розробка заходів щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії та оцінка ефективності запропонованих заходів. У процесі дослідження проводились: 1) розгляд загальних теоретичних засад маркетингової діяльності підприємства; 2) розгляд маркетингової діяльності діючої компанії з прикладу компанії «Епіцентр К»; 3) виявлення проблем та слабких місць у маркетинговій діяльності компанії «Епіцентр К»; 4) пропозицію заходів, спрямованих на усунення (мінімізацію) виявлених проблем; 5) оцінка витратності та ефективності запропонованих заходів. В результаті дослідження: запропоновано заходи, спрямовані на вдосконалення виявлених проблем у маркетинговій діяльності, що розглядається в практичній частині роботи. Ступінь впровадження: запропоновані заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності можуть бути застосовані в діяльності компанії «Епіцентр К». Область застосування: стратегія конкурентної боротьби над ринком охоронних послуг у тих співвідношення «витрати реалізацію стратегії – економічна ефективність від запропонованої стратегії». Економічна ефективність/значущість роботи: запропоновані заходи ефективні, оскільки витрати на їх реалізацію набагато нижче позитивного економічного ефекту, що досягається компанією (приріст прибутку вище приросту витрат на запропоновані заходи). У майбутньому планується використання внесених за результатами роботи пропозицій у діяльності компанії. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 81 pages of printed text, contains 10 tables, 2 annex. The list of referеnces includes 62 sources. A research object is: marketing activity of LTD. "EPICENTRE К" at the market o f grant of services. An aim of work is development of measures in relation to perfection of marketing activity of company and estimation of efficiency of the offered measures. In the process of research conducted: 1) consideration of general theoretical principles of marketing activity of enterpris; 2) considerations of marketing activity of operating company are from the example of company "Epicentre of К"; 3) exposures of problems and weak points are in marketing activity of company "E picentre of К"; 4) suggestions of measures, educed problems sent to the removal (minimization); 5) estimation of витратності and efficiency of the offered measures. As a result of research: the measures, sent to perfection of the educed proble ms in marketing activity that is examined in practical part of work, are offered. Degree of introduction : the offered measures in relation to perfection of marketing activity can be applied in activity of company "Epicentre К". Application domain: strategy of competitive activity above the market of guard ser vices in those the correlation of "expense realization of strategy is economic efficie ncy from the offered strategy". Economic efficiency/is meaningfulness of work : the offered measures effective, as charges on their realization far below of positive economic effect that is arrived at by a company (increase of income higher to the increase of charges on the offered measures). In the future the use suggestions made an on results work is planned in activity of c ompany. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject сегментація uk
dc.subject реклама uk
dc.subject продукт uk
dc.subject аналіз uk
dc.title Маркетингова діяльність посередницьких підприємств на ринку товарів на прикладі «ЕПІЦЕНТР К» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу