Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості формування конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств на міжнародному ринку.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бошота, Н. В.
dc.contributor.author Boshota, N. V.
dc.date.accessioned 2018-11-07T11:18:22Z
dc.date.available 2018-11-07T11:18:22Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Бошота Н. В. Особливості формування конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств на міжнародному ринку. / Н. В. Бошота //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 70 - 74 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/952
dc.description.abstract UA : У статті досліджено систему управління конкурентоспроможністю туристичного підприємства. Виявлено, що досягнення конкурентоздатності вітчизняних туристичних послуг є необхідною умовою їх реалізації на міжнародному туристичному ринку. Обґрунтовано, що формування конкурентоздатності вітчизняних туристичних підприємств на світовому ринку передбачає збалансування всіх аспектів діяльності з конкурентними та стратегічними напрямами розвитку підприємства. uk
dc.description.abstract RU : В статье исследована система управления конкурентоспособностью туристического предприятия. Выявлено, что достижение конкурентоспособности отечественных туристических услуг является необходимым условием их реализации на международном туристическом рынке. Обосновано, что формирование конкурентоспособности отечественных туристических предприятий на мировом рынке предполагает сбалансирование всех аспектов деятельности с конкурентными и стратегическими направлениями развития предприятия. uk
dc.description.abstract EN : In the article the system of management of competitiveness of tourism enterprise is investigated. It is revealed that the achievement of the competitiveness of the domestic tourism product is a prerequisite for its implementation on the international tourist market. It is substantiated that the formation of the competitiveness of domestic tourism enterprises in the international market implies balancing of all aspects of activity with competitive and strategic directions of enterprise development. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject механізм формування конкурентоспроможності uk
dc.subject туристичні підприємства uk
dc.subject туристичні послуги uk
dc.subject міжнародний ринок туристичних послуг uk
dc.subject конкуренция uk
dc.subject конкурентоспособность uk
dc.subject механизм формирования конкурентоспособности uk
dc.subject туристические предприятия uk
dc.subject туристические услуги uk
dc.subject международный рынок туристических услуг uk
dc.subject competition uk
dc.subject competitiveness uk
dc.subject mechanism of formation of competitiveness uk
dc.subject tourist enterprises uk
dc.subject tourist services uk
dc.subject international market of tourist services uk
dc.title Особливості формування конкурентоспроможності вітчизняних туристичних підприємств на міжнародному ринку. uk
dc.title.alternative Особенности формирования конкурентоспособности отечественных туристиче- ских предприятий на международном рынке. uk
dc.title.alternative The features of formation of competitiveness of domestic tourism enterprises on the international market. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу