Інституційний репозитарій ЗНУ

Штучний інтелект в ігрових програмах з використанням машинного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Островецький, Сергій Володимирович
dc.date.accessioned 2022-12-26T18:04:32Z
dc.date.available 2022-12-26T18:04:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9533
dc.description Островецький С. В. Штучний інтелект в ігрових програмах з використанням машинного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник А. І. Безверхий. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета і завдання дослідження полягають у розробці ігрового застосунку з використанням методів штучного інтелекту та навчання з підкріпленням. Визначити переваги та недоліки використання систем штучного інтелекту в ігрових застосунках, обрати найбільш придатний для цього варіант, і зрозумі-ти раціональність їх використання. У процесі дослідження були розглянуті види систем штучного інтелек-ту, варіанти їх інтеграції в ігровий застосунок та задачі які вирішуються за їх допомогою в застосунках такого типу. Даний додаток є ігровим застосунком, в якому за допомогою систем штучного інтелекту імітується інтелектуальна поведінки персонажів, яка виражається в обрані ефективного шляху розвитку та гнучкість цієї поведінки в умовах, які змінюються з часом. uk
dc.description.abstract EN : The purpose and objectives of the study are to develop a game application using methods of artificial intelligence and learning with reinforcement. Identify the advantages and disadvantages of using artificial intelligence systems in gaming applications, choose the most suitable option for this, and understand the rationality of their use. In the course of the research the types of artificial intelligence systems, vari-ants of their integration into a game application and the problems that are solved with their help in applications of this type were considered. This application is a game application in which artificial intelligence systems simulate the intellectual behavior of the characters, which is expressed in the chosen effective path of devel-opment and flexibility of this behavior in conditions that change over time. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject ігровий штучний інтелект uk
dc.subject нейрона мережа uk
dc.subject стратегічна гра uk
dc.subject QLearning uk
dc.subject Unity uk
dc.subject C# uk
dc.subject game artificial intelligence uk
dc.subject neural network uk
dc.subject strategy game uk
dc.title Штучний інтелект в ігрових програмах з використанням машинного навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу