Інституційний репозитарій ЗНУ

Ефективна цінова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, О. В.
dc.contributor.author Коваленко, Е. В.
dc.contributor.author Kovalenko, O. V.
dc.contributor.author Булана, О. В.
dc.contributor.author Bulana, O. V.
dc.date.accessioned 2018-11-07T11:57:54Z
dc.date.available 2018-11-07T11:57:54Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Коваленко О. В. Ефективна цінова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. / О. В. Коваленко, О. В. Булана //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 4 (16). - C. 88 - 93 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/956
dc.description.abstract UA : У статті здійснено аналіз ефективності цінової політики підприємств із метою виявлення недоліків, «слабких місць», на якому напрямі слід зосередити зусилля для подальшого планування заходів щодо зниження витрат на виробництво і реалізацію продукції. Зниження витрат на виробництво продукції можливе тільки за постійного впровадження організаційно-технічних заходів, нової техніки, наукової організації праці, новітніх технологій, підвищення ефективності праці тощо. Доведено, що сучасний розвиток м’ясопереробної галузі має такі тенденції, як невиконання державних програм щодо розвитку тваринництва; дефіцит вітчизняної сировини через кризовий стан тваринництва; збитковість виробництва тваринницької продукції. Для розроблення відповідної цінової політики підприємство повинно чітко визначити цілі ціноутворення. Вони визначаються на підставі ґрунтовного аналізу стану підприємства на ринку і його загальних цілей на цьому ринку. Отже, цілі ціноутворення не повинні розглядатися як окремо взяті. Вони покликані сприяти успішному управлінню ціновою політикою підприємства для підвищення його конкурентоспроможності. uk
dc.description.abstract RU : В статье проведен анализ эффективности ценовой политики предприятий с целью выявления недостатков, «слабых мест», направлений сосредоточения усилий для дальнейшего планирования мероприятий по снижению расходов на производство и реализацию продукции. Снижение затрат на производство продукции возможно только при постоянном внедрении организационно-технических мероприятий, новой техники, научной организации труда, новейших технологий, повышения эффективности и др. Обосновано, что современное развитие мясомолочной отрасли имеет такие тенденции, как невыполнение государственных программ развития животноводства, дефицит отечественного сырья из-за кризисного состояния животноводства, убыточность производства животноводства. Для разработки ценовой политики предприятие должно определять цели ценообразования. Они определяются на основе тщательного анализа состояния предприятия на рынке и его общих целей. То есть цели ценообразования не должны рассматриваться как отдельно взятые. Они служат успешному управлению ценовой политикой предприятия для повышения его конкурентоспособности. uk
dc.description.abstract EN : The article analyses the effectiveness of the pricing policy of enterprises in order to identify the disadvantages, “weaknesses”, in which direction one should concentrate efforts for further planning of measures to reduce the costs of production and sales of products. Reduction of production costs is possible only with the constant implementation of organizational and technical measures, new technology, scientific organization of labour, advanced technologies, an increase in labour efficiency, etc. It is proved that modern development of the meat processing industry has the corresponding tendencies: non-fulfilment of state programs for the development of livestock breeding; shortage of domestic raw materials over the crisis of livestock breeding; unprofitable livestock production. In order to develop an appropriate pricing policy, an enterprise should clearly define pricing objectives. They are determined on the basis of a thorough analysis of the state of the enterprise in the market and its general objectives in this market. Consequently, pricing objectives should not be considered individually. They are intended to promote the successful management of the pricing policy of the enterprise in order to enhance its competitiveness. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject ціна uk
dc.subject ціноутворення uk
dc.subject формування цінової політики uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject управління uk
dc.subject індекс uk
dc.subject динаміка uk
dc.subject цена uk
dc.subject ценообразование uk
dc.subject формирование ценовой политики uk
dc.subject конкурентоспособность uk
dc.subject анализ uk
dc.subject управление uk
dc.subject индекс uk
dc.subject динамика uk
dc.subject price uk
dc.subject pricing uk
dc.subject formation of price policy uk
dc.subject competitiveness uk
dc.subject analysis uk
dc.subject management uk
dc.subject index uk
dc.subject dynamics uk
dc.title Ефективна цінова політика як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства. uk
dc.title.alternative Эффективная ценовая политика как фактор повышения конкурентоспособности предприятия. uk
dc.title.alternative Effective pricing policy as a factor of increasing the competitiveness of the enterprise. uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу