Інституційний репозитарій ЗНУ

Використання хмарних технологій під час навчання учнів на уроках природничих наук

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міхотін, Олександр Костянтинович
dc.date.accessioned 2022-12-27T10:54:57Z
dc.date.available 2022-12-27T10:54:57Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9573
dc.description Міхотін О. К. Використання хмарних технологій під час навчання учнів на уроках природничих наук : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта (Природничі науки)" / наук. керівник В. І. Меняйло. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці та 37 рисунків. Список літератури включає 32 джерела. Об’єкт дослідження – освітній процес з природничих наук у старшій школі. Предмет дослідження – використання хмарних технологій на уроках природничих наук. Мета дослідження: проаналізувати ефективність використання хмарних технологій на уроках природничих наук в старшій школі. Методи дослідження: теоретичні: теоретичний аналіз, синтез і систематизація наукової літератури з педагогіки, психології, навчально-методичних, словникових та інструктивно-нормативних видань, інформаційних ресурсів мережі Інтернет для з’ясування рівня опрацювання проблеми, визначення понятійно-категоріального апарату; емпіричні: бесіди, опитування, включене та непряме спостереження за навчальною діяльністю учнів старшої профільної школи закладів загальної середньої освіти у процесі навчання природничим наукам; педагогічний експеримент для підтвердження ефективності розробленої методичної системи реалізації хмарних технологій в освітньому процесі. В результаті експериментальних досліджень було виявлено, що за суб’єктивними (діагностика рівня пізнавальної активності) та об’єктивними показниками (успішність учнів з курсу «Природничі науки») розроблена нами методика навчання продемонструвала свою ефективність. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: доведено ефективність використання хмарних технологій навчання у викладанні навчальних предметів природничого циклу – хімії, біології та фізики. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в розробленні та впроваджені у процес навчання хімії, біології та фізики в старшій профільній школі методів використання хмарних технологій в освітньому процесі. uk
dc.description.abstract EN : The paper is laid out on 78 pages of printed text, contains 4 tables and 37 figures. The list of references includes 32 sources. The object of the research is the educational process of natural sciences in high school. The subject of the research is the use of cloud technologies in natural science lessons. The purpose of the study: to analyze the effectiveness of using cloud technologies in high school science classes. Research methods, theoretical: theoretical analysis, synthesis and systematization of scientific literature on pedagogy, psychology, educational-methodical, dictionary and instructional-normative editions, information resources of the Internet network to clarify the level of processing of the problem, definition of the conceptual and categorical apparatus; empirical: interviews, surveys, included and indirect observation of the educational activities of students of senior specialized schools of general secondary education institutions in the process of learning natural sciences; a pedagogical experiment to confirm the effectiveness of the developed methodological system for the implementation of cloud technologies in the educational process. As a result of experimental studies, it was found that according to subjective (diagnostics of the level of cognitive activity) and objective indicators (success of students in the course "Natural Sciences"), the teaching method developed by us demonstrated its effectiveness. The scientific novelty of the obtained results is that: the effectiveness of the use of cloud learning technologies in teaching the subjects of the natural cycle - chemistry, biology and physics - has been proven. The practical significance of the obtained research results lies in the development and implementation of methods of using cloud technologies in the educational process in the process of teaching chemistry, biology and physics in a senior professional school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject НУШ uk
dc.subject хмарні технології uk
dc.subject хмарні сервіси uk
dc.subject інновації в освіті uk
dc.subject групова робота uk
dc.subject проектне навчання uk
dc.subject природничі науки uk
dc.subject google-сервіси uk
dc.subject SNU uk
dc.subject cloud technologies uk
dc.subject innovations in education uk
dc.subject group work uk
dc.subject project-based learning uk
dc.subject natural sciences uk
dc.subject google-services uk
dc.title Використання хмарних технологій під час навчання учнів на уроках природничих наук uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу