Інституційний репозитарій ЗНУ

Наочність у сучасних методиках навчання природничих наук у старшій профільній школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Самойленко, Іванна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-12-27T11:03:11Z
dc.date.available 2022-12-27T11:03:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9575
dc.description Самойленко І. А. Наочність у сучасних методиках навчання природничих наук у старшій профільній школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта (Природничі науки)" / наук. керівник В. В. Перетятько. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 51 с. uk
dc.description.abstract UA : В роботі 51 сторінок, 8 таблиць, 8 рисунків, було використано 30 літературних джерел, 7 з них на іноземній мові. Об’єкт дослідження – освітній процес з вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки» у закладах загальної середньої освіти. Предмет дослідження − впровадження засобів наочності в навчання інтегрованого курсу «Природничі науки» в 10-11 класах. Мета роботи – науково обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити ефективність методики комплексного застосування засобів наочності на уроках інтегрованого курсу «Природничі науки» в 10-11 класах. Методи досліджень – спостереження, тестування та анкетування учнів. В результаті експериментальних досліджень встановлено рівень зацікавленості, навчальної мотивації та успішності учнів 10-11 класів до та після використання методичної системи комплексного застосування засобів наочності на уроках інтегрованого курсу «Природничі науки». uk
dc.description.abstract EN : The paper has 51 pages, 8 tables, 8 figures; 30 literary sources were used, 7 of which are in foreign language. The object of study – the educational process of studying the integrated course "Natural Sciences" in the Specialized Hight School. The subject of the study is implementation of visualization tools in the teaching of the integrated course "Natural Sciences" in grades 10-11. The aim of this work is to scientifically substantiate, develop and experimentally verify the effectiveness of the method of complex application of visual aids in the lessons of the integrated course "Natural Science" in grades 10-11. The methods of investigation: observation, testing and questionnaires of students. As a result of experimental research, the level of interest, educational motivation and success of students of grades 10-11 was established before and after using the methodical system of complex application of visual aids in the lessons of the integrated course "Natural Sciences". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject засоби наочності uk
dc.subject мультимедійна наочність uk
dc.subject спеціально-виготовлена предметна наочність uk
dc.subject умовно-графічна наочність uk
dc.subject технічні засоби навчання uk
dc.subject visibility uk
dc.subject multimedia visibility uk
dc.subject specially made subject visibility uk
dc.subject conditional graphic visibility uk
dc.subject teaching tools uk
dc.subject technical training tools uk
dc.title Наочність у сучасних методиках навчання природничих наук у старшій профільній школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу