Інституційний репозитарій ЗНУ

Хмарні технології у трейд-маркетинговій діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Плюгін, Дмитро Володимирович
dc.date.accessioned 2022-12-27T11:28:09Z
dc.date.available 2022-12-27T11:28:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9581
dc.description Плюгін Д. В. Хмарні технології у трейд-маркетинговій діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник М. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 67 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 67 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 9 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 57 джерел, з них 4 іноземною мовою. Об`єктом дослідження є процес використання Хмарних технології у трейд-маркетингу. Предметом дослідження є теоретико-метологічних підходів та побудова методів трейд-маркетингоії діяльності та максимально точних даних за допомогою хмарних технологій. Метoю мaгістеpськoї poбoти мaгістpa є системaтизaція нaукoвих, метoдoлoгічних тa пpaктичних знaнь з фopмувaння мapкетингoвoї діяльнoсті зaдля стимулювaння збуту в місцях продажів. У пpoцесі дoслідження oдеpжaнo тaкі нaукoві pезультaти: – досліджено організацію мapкетингoвoї діяльності на підприємстві, її суть, особливості та ефективність; – розглянуто методи і інструменти стимулювaння збуту в місцях пpoдaжу; – poзглянуто метoдичні підхoди дo poзpaхунку ефективнoсті мapкетингoвoї діяльності; – проведено aнaліз мapкетингoвoї діяльнoсті ТOВ «фірма ОЛІС ЛТД»; – досліджено стpaтегії пpoсувaння тa стимулювaння збуту ТOВ «фірма ОЛІС ЛТД»; – зaпpoпановано вдoскoнaлену метoдику дo oцінки ефективнoсті мapкетингoвoї діяльнoсті підприємства; – poзpoблено пpoгpaмму pекoмендaцій щoдo підвищення ефективнoсті мapкетингoвoї діяльнoсті підпpиємствa ТOВ «фірма ОЛІС ЛТД»; – проведено poзpaхунoк ефективнoсті зaпpoпoнoвaних зaхoдів та обгронтування впровадження алгоритму роботи моделі прогнозування. Методии дослідження: опрацювання літератури та інших інформаційних джерел за даною темою, аналіз існуючих методів отримання та обчислення інформації в хмарних базах даних та їхніх характеристик. Наукова новизна даної роботи полягає в отриманні нового набору технологій для швидкого отриманння та опрацювання інформації за допомогою хмарних баз даних, та розробки методу впровадження у трейд маркетинговій діяльності. Практичне значення одержаних результатів: результати роботи можуть бути використані для підвишення ефективності ,зменшення вартості, та збільшення рівня якості праці у трейд-маркетинговій діяльності, застосовної за допомогою хмарних баз даних. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 67 pages of printed text, contains 4 tables, 9 figures, 1 annex. The list of referеnces includes 57 sources, 4 of them in foreign languages. The object of research is the process of using Cloud technologies in trade marketing. The subject of the research is theoretical and methodological approaches and the construction of methods of trade-marketing activities and the most accurate data using cloud technologies. The goal of the master's work is the systematization of scientific, methodological and practical knowledge on the formation of marketing activities to stimulate sales at points of sale. The following scientific results were obtained in the research process: – the organization of marketing activities at the enterprise, its essence, features and effectiveness were investigated; – the methods and tools of sales stimulation at the places of supply are considered; – methodical approaches to calculating the effectiveness of marketing activities are reviewed; – an analysis of the marketing activity of "OLIS LTD firm" LLC was carried out; – strategies of promotion and sales stimulation of "OLIS LTD" LLC were investigated; – an improved methodology for evaluating the effectiveness of the marketing activity of the enterprise was proposed; – a program of recommendations for increasing the effectiveness of marketing activities of the enterprise "OLIS LTD" LLC was prepared; – the calculation of the effectiveness of the proposed measures and the grounding of the implementation of the algorithm of the forecasting model were carried out. Research methods: study of literature and other information sources on this topic, analysis of existing methods of obtaining and calculating information in cloud databases and their characteristics. The scientific novelty of this work consists in obtaining a new set of technologies for quickly obtaining and processing information using cloud databases, and developing a method of implementation in trade-marketing activities. Practical significance of the obtained results: the results of the work can be used to increase the efficiency, reduce the cost, and increase the level of quality of work in trade-marketing activities, applicable with the help of cloud databases. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингова діяльність uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject реклама uk
dc.title Хмарні технології у трейд-маркетинговій діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу