Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні особливості формування пізнавальної діяльності студентів-психологів у процесі навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Манченко, Вікторія Павлівна
dc.date.accessioned 2022-12-27T12:09:56Z
dc.date.available 2022-12-27T12:09:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9585
dc.description Манченко В. П. Педагогічні особливості формування пізнавальної діяльності студентів-психологів у процесі навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 71 сторінці друкованого тексту, містить 3 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 46 джерел. Об’єкт дослідження: пізнавальна діяльність і особливості її формування у студентів закладів вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови формування пізнавальної діяльності студентів-психологів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати педагогічні умови та визначити особливості формування пізнавальної діяльності студентів-психологів. У роботі проаналізовано стан проблеми дослідження в педагогічній і психологічній теорії та практиці; визначено особливості формування пізнавальної діяльності студентів закладів вищої освіти як суб’єктів пізнання в процесі професійної підготовки; з’ясовано зміст, методи та форми викладання психолого-педагогічних дисциплін в контексті професійної освіти; обґрунтовано педагогічні умови формування пізнавальної діяльності студентів-психологів. Практичне значення дослідження полягає в обґрунтуванні й дослідженні педагогічних умов, за яких процес формування пізнавальної діяльності студентів закладів вищої освіти може бути найбільш ефективним. Викладені в дослідженні практичні рекомендації дадуть змогу дослідити динаміку формування пізнавальної діяльності студентів – майбутніх психологів, уникнути фрагментарності засвоєння знань і розгортанню протиріччя між очікуваннями студентів та викладанням змісту психолого-педагогічних дисциплін. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 71 pages of printed text, contains 3 tables, 1 figure. The list of references includes 46 sources. The purpose of the research is to theoretically substantiate the pedagogical conditions and determine the peculiarities of the formation of the cognitive activity of psychology students. The object of the study is cognitive activity and the peculiarities of its formation in students of higher education institutions. The subject of the study is the pedagogical conditions for the formation of the cognitive activity of psychology students. The paper analyzes the state of research problems in pedagogical and psychological theory and practice; the peculiarities of the formation of the cognitive activity of students of higher education institutions as subjects of knowledge in the process of professional training are determined; the content, methods and forms of teaching psychological and pedagogical disciplines in the context of professional education are clarified; the pedagogical conditions for the formation of the cognitive activity of psychology students are substantiated. The practical significance of the study lies in the substantiation and investigation of pedagogical conditions under which the process of forming the cognitive activity of students of higher education institutions can be most effective. The practical recommendations presented in the study will make it possible to investigate the dynamics of the formation of the cognitive activity of students - future psychologists, to avoid the fragmentation of knowledge acquisition and the development of a contradiction between the expectations of students and the teaching of the content of psychological and pedagogical disciplines. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject пізнавальна діяльність uk
dc.subject пізнавальна активність uk
dc.subject педагогічний процес uk
dc.subject методи активного навчання uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject pedagogical process uk
dc.subject active learning methods uk
dc.title Педагогічні особливості формування пізнавальної діяльності студентів-психологів у процесі навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу