Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування спортивної мотивації у веслярів-академістів 14-15 років

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ращепкін, Максим Денисович
dc.date.accessioned 2022-12-27T20:40:07Z
dc.date.available 2022-12-27T20:40:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9638
dc.description Ращепкін М. Д. Формування спортивної мотивації у веслярів-академістів 14-15 років : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. І. Верітов. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 53 сторінки, 8 таблиць, 4 рисунка, 68 літературних джерел. Об'єкт дослідження – спортивна мотивація спортсменів-веслярів на етапі поглибленої спортивної спеціалізації. Мета дослідження – розробка прийомів і методів формування спортивної мотивації спортсменів-веслярів на етапі поглибленої спортивної спеціалізації. Методи дослідження: аналіз науково-методичної літератури; спостереження; опитування; соціометрія; тестування; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. В результаті проведеного дослідження були виявлені основні фактори, що впливають на зміцнення і збереження спортивної мотивації. Як показали отримані нами по завершенні дослідження дані, члени експериментальної групи, що характеризуються більш сприятливими міжособистісними відносинами, мають більш високі індекси спортивної мотивації в порівнянні зі спортсменами, що мають менш позитивні взаємини з товаришами по команді. Це дозволяє робити висновок про те, що при формуванні спортивної мотивації у молодих веслярів необхідною умовою має бути встановлення сприятливих відносин між членами спортивного колективу. Представлена і обґрунтована методика формування спортивної мотивації у спортсменів-веслярів, призначена для етапу поглибленої спортивної спеціалізації. В основі даної методики була покладена діяльність, спрямована на послідовне задоволення актуальних потреб юних спортсменів, на акцентування уваги молодих людей на співвідношенні їх можливостей і спортивних досягнень, на здійснення різного роду мотиваційних тренінгів, що проводяться під час навчально-тренувального процесу спортсменів-веслярів. Як показали результати проведеного дослідження, не у всіх його учасників відбулася переорієнтація з тренувальної діяльності на змагальну. Ці хлопці, не володіючи якостями, необхідними для гребного спорту і не бачачи перспектив свого подальшого прогресу, були орієнтовані на тренувальну діяльність, що дозволяє їм реалізувати свої потреби в русі, спілкуванні і зміцненні здоров'я. uk
dc.description.abstract EN : Qualification Work - 53 pages, 8 tables, 4 figures, 68 literary sources. The object of research is the sports motivation of rowers at the stage of advanced sports specialization. The aim of the study is to develop techniques and methods for forming sports motivation of rowers at the stage of advanced sports specialization. Research methods: • analysis of scientific and methodological literature; • observation; survey; • sociometry; • testing; pedagogical experiment; • methods of mathematical statistics. As a result of the study, the main factors influencing the strengthening and preservation of sports motivation were identified As the data obtained at the end of the study showed, members of the experimental group characterized by more favorable interpersonal relationships have higher indices of sports motivation compared to athletes with less positive relationships with teammates. This allows us to conclude that when forming sports motivation among young rowers, a necessary condition should be the establishment of favorable relations between the members of the sports team. The method of forming sports motivation in rowers, intended for the stage of advanced sports specialization, is presented and substantiated. This methodology was based on activities aimed at consistently meeting the actual needs of young athletes, focusing the attention of young people on the ratio of their capabilities and sports achievements, and implementing various kinds of motivational trainings conducted during the training process of rowing athletes. As the results of the study showed, not all of its participants were reoriented from training activities to competitive ones. These guys, not having the qualities necessary for rowing and not seeing the prospects for their further progress, were focused on training activities that allow them to realize their needs for movement, communication and health promotion. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject спортивна мотивація uk
dc.subject формування uk
dc.subject етап поглибленої спортивної спеціалізації uk
dc.subject веслярі-академісти 14-15 років uk
dc.subject тестування uk
dc.subject соціометрія uk
dc.title Формування спортивної мотивації у веслярів-академістів 14-15 років uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу