Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості показників фізичної працездатності людей юнацького віку в умовах дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кулинич, Анастасія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-12-28T18:21:02Z
dc.date.available 2022-12-28T18:21:02Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9689
dc.description Кулинич А. Д. Особливості показників фізичної працездатності людей юнацького віку в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 «Біологія» / наук. керівник М. М. Малько. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 58 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота виконана на 58 сторінках друкованого тексту, містить 7 таблиць та 6 рисунків. Перелік посилань включає 50 джерел, в тому числі 6 англомовних видань. Об’єктом дослідження: студенти юнацького віку, які навчалися в умовах аудиторного та дистанційного навчання. Мета роботи полягає у з’ясуванні показників фізичної працездатності у людей юнацького віку в умовах дистанційного навчання. Актуальність роботи обумовлена, необхідністю оцінки функціонального стану організму в умовах зниження рівня рухової активності студентів при дистанційній формі проведення навчальних занять. Методи досліджень: фізіометричний, дедуктивний та статистичний. В результаті роботи були вивчені показники фізичної працездатності (максимальне споживання кисню і PWC170) у людей юнацького віку в умовах аудиторного та дистанційного навчання. Показники загальної фізичної працездатності у обстежених обох експериментальних груп відповідають нормі. Зниження рівня рухової активності в умовах дистанційного проведення занять обумовлює підвищену реактивність організму на дозоване фізичне навантаження. Більш високе значення абсолютного та відносного значення РWC170 свідчать про підвищену загальну фізичну працездатність обстежених в умовах аудиторного проведення занять. Дистанційне навчання викликає зниження аеробної продуктивності обстежених. Результати досліджень можуть бути використані для оцінки ефективності адаптаційних механізмів в умовах аудиторного та дистанційного навчання. uk
dc.description.abstract EN : Graduate work on 58 pages of printed text, illustrated by 6 pictures and contains 7 tables. It uses 50 of literary sources, including 6 in English. The object of the study: students of youth age who studied in classroom and distance learning conditions. The purpose of the work is to find out the indicators of physical performance in young people in the conditions of distance learning. The relevance of the work is determined by the need to assess the functional state of the body in the conditions of a decrease in the level of motor activity of students in the remote form of conducting educational classes. Research methods: physiometric, deductive and variation statistics. As a result of the work, indicators of physical performance (maximum oxygen consumption and PWC170) were studied in young people in classroom and distance learning conditions. Indicators of general physical capacity of the subjects of both experimental groups correspond to the norm. A decrease in the level of motor activity in the conditions of remote conducting of classes determines the increased reactivity of the body to dosed physical load. Research results can be used to assess the effectiveness of adaptation mechanisms in classroom and distance learning. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject аудиторне та дистанційне навчання uk
dc.subject загальна фізична працездатність uk
dc.subject максимальне споживання кисню uk
dc.subject auditorium and distance learning uk
dc.subject general physical performance uk
dc.subject maximum oxygen consumption uk
dc.subject pwc170 uk
dc.title Особливості показників фізичної працездатності людей юнацького віку в умовах дистанційного навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу