Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування інтернет-безпечної поведінки у дітей підліткового віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федоришина, Ірина Іванівна
dc.date.accessioned 2022-12-29T20:45:36Z
dc.date.available 2022-12-29T20:45:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9800
dc.description Федоришина І. І. Формування інтернет-безпечної поведінки у дітей підліткового віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 110 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 110 с., 67 джерел, 14 додатків. Об'єкт дослідження: явище безпечної поведінки в дитини підліткового віку в просторі Інтернету. Предмет дослідження: зміст, форми і методи формування Інтернет- поведінки підлітків. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити програму формування інтернет-поведінки у підлітків та розробити рекомендації для батьків та педагогів. Методи дослідження: теоретичний аналіз, синтез, систематизація, конкретизація, узагальнення джерел; емпіричні (проектування, моделювання, опис, анкетування та спостереження). Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до формування навиків безпечного користування Інтернетом, що поєднує в собі не лише інформування про загрози в Інтернеті та їх наслідки, а й передбачає формування навичок соціальної та цифрової компетенцій. А також проаналізувати закордонний та вітчизняний досвід. Практичне значення роботи полягає у розробці проекту програми по формуванню усвідомленої безпечної поведінки підлітками в Інтернеті. Галузь використання: загальноосвітні заклади навчання, навчально- виховні заклади, Служба у справах неповнолітніх, Ювенальна превенція, Бюро безоплатної правової допомоги. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists of an introduction, 2 sections, findings, a list of references (67 items, 4 of them in a foreign language), and 14 appendices on 31 pages. Internet-safe behavior of an adolescent is considered as a socio-pedagogical problem of our time. The study is aimed at studying the theoretical foundations of the social teacher's activity regarding socio-pedagogical educational and preventive activities for the formation of skills of safe behavior on the Internet in adolescents. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the program of formation of Internet behavior in adolescents and to develop recommendations for parents and teachers. In accordance with the purpose of the study, the following tasks are defined: 1. To reveal the essence and content of the concept of “Internet security”. 2. To determine the age characteristics of adolescent children. 3. To reveal the content of the activities of a social teacher in the formation of safe behavior of adolescents on the Internet. 4. Develop a program for the formation of safe Internet behavior in adolescents and recommendations for social educators. The object of study is the Internet-safe behavior of a child of adolescence. The subject of research: content, forms and methods of formation of Internet behavior of adolescents. The section 1 of the qualification work “Theoretical foundations of the formation of Internet safe behavior” determines the features of the environmental approach in the formation of the personality; the requirements for the creation of the educational and developmental environment in school are defined; formation of Internet safe behavior is analyzed. In the second section of the work “The content, forms and methods of shaping the Internet-safe behavior of adolescents” the research of the initial level of Internet-safe behavior in a teenager has been carried out, a program for the formation of safe behavior of adolescents on the Internet has been provided, analysis of the results of the implementation of a program for the formation of safe Internet behavior in adolescents has been carried out. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject діти підліткового віку uk
dc.subject інтернет-безпечна поведінка uk
dc.subject медіабезпека uk
dc.subject кібербезпека uk
dc.subject формування інтернет-безпечної поведінки uk
dc.subject соціально-педагогічна діяльність соціального педагога з формування інтернет-безпечної поведінки uk
dc.subject internet-safe behavior uk
dc.subject adolescent uk
dc.subject cyber threat uk
dc.subject media literacy uk
dc.subject social and pedagogical conditions uk
dc.title Формування інтернет-безпечної поведінки у дітей підліткового віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу