Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічна профілактика конфліктної поведінки серед молоді з інвалідністю

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лаговськая, Анна Іванівна
dc.date.accessioned 2022-12-29T20:52:52Z
dc.date.available 2022-12-29T20:52:52Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9804
dc.description Лаговська А. І. Соціально-педагогічна профілактика конфліктної поведінки серед молоді з інвалідністю : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 61 с., 64 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати соціально-педагогічні умови профілактики конфліктної поведінки серед молоді з інвалідністю (в умовах територіального центру соціального обслуговування). Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної профілактики конфліктної поведінки серед молоді з інвалідністю. Предмет – соціально-педагогічні умови профілактики конфліктної поведінки серед молоді з інвалідністю (в умовах територіального центру соціального обслуговування). Методи дослідження: - загальні методи наукового пізнання: діалектичний, логічний, історичний; теоретичні: аналіз літературних джерел з метою визначення науково-теоретичного підґрунтя дослідження, аналіз і синтез передового науково-практичного досвіду з даної проблеми; аналіз нормативних документів для визначення нормативно-правового підґрунтя дослідження; емпіричні: діагностичні методи, відповідні завданням дослідження спостереження, порівняння. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу профілактики конфліктної поведінки серед молоді з інвалідністю. Практичне значення роботи полягає у розробці програми та практичних рекомендацій щодо профілактики конфліктної поведінки молоді з інвалідністю. Галузь використання: установи соціального захисту; заклади освіти. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (64 items), 4 addenda on 10 pages. The qualifying work volume is 78 pages long, 61 of them – main text. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of prevention of conflict behavior among youth with disabilities. The research object: to theoretically substantiate the socio-pedagogical conditions for the prevention of conflict behavior among young people with disabilities (in the conditions of the territorial social service center). The research subject: the process of socio-pedagogical prevention of conflict behavior among young people with disabilities. The research purpose: socio-pedagogical conditions for the prevention of conflict behavior among young people with disabilities (in the conditions of a territorial social service center). The research tasks are: - reveal the essence of the concepts "social and pedagogical prevention of conflict behavior", youth with disabilities as a subject of conflict interaction; - determine the content, forms and methods of socio-pedagogical prevention of interpersonal conflicts among young people with disabilities; - justify social and pedagogical conditions for the prevention of conflict behavior among youth with disabilities. The part 1 "Theoretical foundations of the prevention of conflict behavior among youth with disabilities" examines the essence of the concept and the main approaches to the scientific understanding of the conflict phenomenon; considers youth with disabilities as a subject of interpersonal interaction; highlights the prevention of conflict behavior as a socio-pedagogical problem; determines the essence and content of socio-pedagogical prevention of conflict behavior among youth with disabilities. The part 2 "Activities of a social pedagogue regarding the prevention of conflict behavior among young people with disabilities" determines the criteria, indicators and levels of formation of skills of conflict-free interaction; justifies the socio-pedagogical conditions for the prevention of conflict behavior among youth with disabilities and describes practical recommendations for the prevention of conflict behavior among youth with disabilities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конфлікт uk
dc.subject молодь uk
dc.subject інвалідність uk
dc.subject конфліктна поведінка uk
dc.subject міжособистісний конфлікт uk
dc.subject соціальна ізоляція uk
dc.subject conflict uk
dc.subject youth uk
dc.subject disability uk
dc.subject conflict behavior uk
dc.subject interpersonal conflict uk
dc.subject social isolation uk
dc.title Соціально-педагогічна профілактика конфліктної поведінки серед молоді з інвалідністю uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу