Інституційний репозитарій ЗНУ

A new strategy of education as factor of sustainable development in the conditions of evolution from informational society to "society knowledge"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Вікторія Володимирівна
dc.contributor.author Мельник, Виктория Владимировна
dc.contributor.author Melnyk, Victoria
dc.date.accessioned 2018-11-20T11:39:38Z
dc.date.available 2018-11-20T11:39:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Мельник, В. В. A new strategy of education as factor of sustainable development in the conditions of evolution from informational society to "society knowledge" / В. В. Мельник // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 73 (2018). - C. 146 - 156 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/985
dc.description ORCID: 0000-0001-5976-5823 uk
dc.description.abstract EN : The urgency of the research topic is that the problem of the new educational strategy as a factor of sustainable development is aimed at professional and spiritual and intellectual growth of the individual. This strategy becomes very important in the evolution of society from information to the "knowledge society". It is the decision of these problems that affects the process of economic and socio-cultural changes, in the context of which training of professionals turns into one of the main factors of production and the innovative and cultural resource of society. The problem of research. Education as a social and cultural institution is aimed at training professionals who can work in a competitive economy. The purpose of the research: to form an effective concept of education as a factor of sustainable development in the context of the professional and spiritual and intellectual dimensions of man and society in the context of transforming society from information to the "knowledge society". The objectives of the study professional and intellectual-spiritual development of the "knowledge society", which would contribute to the sustainable development of the educational space; to reveal the position that in the "society of knowledge" the dynamics of science, education, culture, which influences the development of intellectual, spiritual and professional priorities of man and society, is growing; to discover that it is a new strategy for education as a factor for sustainable development in the evolution from the information society to the "knowledge society". Methods andmethodology - socio-acciological, structural-functional, institutional, synergetic methods and approaches that allow a new look at education as a complex social and cultural institution The result of the study. The formation of an effective concept of training specialists in the context of the transformation of the information society into the "knowledge society" is due to the fact that education represents an intellectual resource for the modernization and reform of higher education. Conclusions. Education in the "society of knowledge" serves as strategic economic functions, as well as functions of cultural and spiritual and intellectual development of man and society. This type of society requires professionals who would work in conditions of social and cultural change, were the initiators of these changes and contributed to the spiritual and intellectual development of man and society. uk
dc.description.abstract UA : Актуальність теми дослідження в тому, що проблема нової стратегії освіти як фактор стійкого розвитку націлений на професіональне та духовно- інтелектуальне зростання особистості. Дана стратегія набуває великого значення в умовах еволюції суспільства від інформаційного до «суспільства знань». Саме вирішення цих проблем впливає на процес економічних та соціально-культурних змін, в контексті яких підготовка професіональних спеціалістів перетворюється на один з основних факторів виробництва та інноваційно-культурний ресурс суспільства. Проблема дослідження. Освіта як соціальний і культурний інститут направлений на підготовку професійних спеціалістів, здатних працювати в умовах конкурентоспроможної економіки. Мета дослідження: формування ефективної концепції освіти як фактор стійкого розвитку в контексті професіонального та духовно-інтелектуального виміру людини і суспільства в умовах трансформації суспільства від інформаційного до «суспільства знань». Цілі дослідження: з’ясувати механізми професіонального та інтелектуально-духовного розвитку «суспільства знань», який би сприяв стійкому розвитку освітнього простору; розкрити положення про те, що в «суспільстві знань» зростає динаміка науки, освіти, культури, які впливають на розвиток інтелектуально-духовних та професіональних пріоритетів людини і суспільства; виявити, що представляє собою нова стратегія освіти як фактор стійкого розвитку в умовах еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань». Методи і методологія – соціоаксіологічний, структурно- функціональний, інституційний, синергетичний методи і підходи, які дозволяють по- новому подивитися на освіту як складний соціальний і культурний інститут. Результат дослідження. Формування ефективної концепції підготовки спеціалістів в умовах трансформації інформаційного суспільства в «суспільство знань» пов’язано з тим, що освіта представляє собою інтелектуальний ресурс модернізації і реформування вищої школи. Висновки. Освіта в «суспільстві знань» виконує як стратегічні економічні функції, так і функції культурного та духовно- інтелектуального розвитку людини і суспільства. Даному типу суспільства необхідні професіонали, які б працювали в умовах соціальних і культурних змін, були ініціаторами цих змін та сприяли духовно-інтелектуальному розвитку людини і суспільства. uk
dc.description.abstract EN : Актуальность исследования в том, что проблема новой стратегии образования как фактор устойчивого развития нацеленный на профессиональный и духовно-интеллектуальный рост личности. Данная стратегия приобретает большое значение в условиях эволюции общество от информационного к «обществу знаний». Именно решение этих проблем влияет на процесс экономических и социально- культурных изменений, в контексте которых подготовка профессиональных специалистов превращается в один из основных факторов производства и инновационно-культурный ресурс общества. Проблема исследования. Образование как социальный и культурный институт направленный на подготовку профессиональных специалистов, способных работать в условиях конкурентоспособной экономики. Цель исследования: формирование эффективной концепции образования как фактор устойчивого развития в контексте профессионального и духовно-интеллектуального измерения человека и общества в условиях трансформации общества от информационного к «обществу знаний». Задачи исследования: выяснить механизмы профессионального и интеллектуально-духовного развития «общества знаний», которые способствовали бы устойчивому развитию образовательного пространства; раскрыть положение о том, что в «обществе знаний» возрастает динамика науки, образования, культуры, которые влияют на развитие интеллектуально-духовных и профессиональных приоритетов человека и общества; выявить, что представляет собой новая стратегия образования как фактор устойчивого развития в условиях перехода от информационного общества к «обществу знаний». Методы и методология – социоаксиологический, структурно-функциональный, институциональный, синергетический методы и подходы, которые позволяют посмотреть на образование как сложный социальный и культурный институт. Результаты исследования. Формирование концепции подготовки специалистов в условиях трансформации информационного общества в «общество знаний» связано с тем, что образование представляет собой интеллектуальный ресурс модернизации и реформирования высшего образования. Выводы. Образование в «обществе знаний» выполняет стратегические как экономические функции, так и функции культурного и духовно-интеллектуального развития человека и общества. Данному типу общества нужны профессионалы, которые работали в условиях социальных и культурных изменений, были инициаторами этих изменений и способствовали духовно- интеллектуальному развитию человека и общества. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject education uk
dc.subject sustainable development uk
dc.subject professional development of personality uk
dc.subject spiritual and intellectual development of personality uk
dc.subject "society of knowledge" uk
dc.subject освіта uk
dc.subject «суспільство знань» uk
dc.subject стійкий розвиток uk
dc.subject професіональний розвиток особистості uk
dc.subject духовно-інтелектуальний розвиток особистості uk
dc.subject образование uk
dc.subject «общество знаний» uk
dc.subject устойчивое развитие uk
dc.subject профессиональное развитие личности uk
dc.subject духовно-интеллектуальное развитие личности uk
dc.title A new strategy of education as factor of sustainable development in the conditions of evolution from informational society to "society knowledge" uk
dc.title.alternative Нова стратегія освіти як фактор стійкого розвитку в умовах еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань» uk
dc.title.alternative Новая стратегия образования как фактор устойчивого развития в условиях эволюции от информационного общества к «обществу знаний» uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу