Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування пізнавальної активності учнів на уроках математики засобами інтерактивних методів навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Будник, Соф’я Романівна
dc.date.accessioned 2022-12-30T12:16:30Z
dc.date.available 2022-12-30T12:16:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9915
dc.description Будник С. Р. Формування пізнавальної активності учнів на уроках математики засобами інтерактивних методів навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 68 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 53 джерела. Мета дослідження – обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування пізнавальної активності молодших школярів. Об’єкт дослідження – процес формування пізнавальної активності молодших школярів. Предмет дослідження – педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики. У кваліфікаційній роботі розкрито зміст і сутність пізнавальної активності молодших школярів; охарактеризовано інтерактивні освітні технології в контексті формування пізнавальної активності молодших школярів; окреслено особливості формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики; визначено педагогічні умови формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики експериментально перевірено їхню ефективність; узагальнено результати дослідження щодо формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 68 pages of printed text. The list of references includes 53 sources. The purpose of the study is to substantiate and experimentally verify the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of cognitive activity of younger schoolchildren. The object of the research is the process of forming the cognitive activity of younger schoolchildren. The subject of the research is pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of cognitive activity of younger schoolchildren in mathematics lessons. The content and essence of the cognitive activity of younger schoolchildren is disclosed in the qualification work; interactive educational technologies are characterized in the context of the formation of cognitive activity of younger schoolchildren; the peculiarities of the formation of cognitive activity of younger schoolchildren in mathematics lessons are outlined; Pedagogical conditions for the formation of cognitive activity of younger schoolchildren in mathematics lessons were determined, and their effectiveness was experimentally verified; the results of the study on the formation of cognitive activity of junior high school students in mathematics lessons are summarized. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтерактивні методи uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject interactive methods uk
dc.subject younger students uk
dc.subject pedagogical condition uk
dc.subject primary education uk
dc.title Формування пізнавальної активності учнів на уроках математики засобами інтерактивних методів навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу