Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кирилова, Лоліта Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-12-31T14:08:59Z | |
dc.date.available | 2022-12-31T14:08:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9930 | |
dc.description | Кирилова Л. С. Педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 69 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 69 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 56 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Предмет дослідження: педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан розробленості проблеми у педагогічній літературі та уточнено сутність ключових понять дослідження; уточнено структурні компоненти, критерії, показники сформованості та схарактеризовано рівні інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування інформаційно-цифрових компетентності майбутніх учителів початкової школи; розроблено модель формування інформаційно-цифрових компетентності майбутніх учителів початкової школи. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 69 pages of printed text. The list of references includes 56 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop pedagogical conditions for the formation of information and digital competence of future primary school teachers. Object of research: the process of professional training of future primary school teachers. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of information and digital competence of future primary school teachers. In the qualification work, the state of development of the problem in the pedagogical literature was analyzed and the essence of the key concepts of the study was clarified; the structural components, criteria, indicators of formation were clarified and the levels of information and digital competence of future primary school teachers were characterized; the pedagogical conditions for the formation of information and digital competence of future primary school teachers are theoretically substantiated; a model of information and digital competence formation of future primary school teachers was developed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | uk |
dc.subject | майбутній учитель початкової школи | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | цифрові технології | uk |
dc.subject | information and digital competence | uk |
dc.subject | future primary school teacher | uk |
dc.subject | vocational training | uk |
dc.subject | digital technologies. | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |