Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирилова, Лоліта Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:08:59Z
dc.date.available 2022-12-31T14:08:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9930
dc.description Кирилова Л. С. Педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 69 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 56 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Предмет дослідження: педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан розробленості проблеми у педагогічній літературі та уточнено сутність ключових понять дослідження; уточнено структурні компоненти, критерії, показники сформованості та схарактеризовано рівні інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування інформаційно-цифрових компетентності майбутніх учителів початкової школи; розроблено модель формування інформаційно-цифрових компетентності майбутніх учителів початкової школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 69 pages of printed text. The list of references includes 56 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop pedagogical conditions for the formation of information and digital competence of future primary school teachers. Object of research: the process of professional training of future primary school teachers. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of information and digital competence of future primary school teachers. In the qualification work, the state of development of the problem in the pedagogical literature was analyzed and the essence of the key concepts of the study was clarified; the structural components, criteria, indicators of formation were clarified and the levels of information and digital competence of future primary school teachers were characterized; the pedagogical conditions for the formation of information and digital competence of future primary school teachers are theoretically substantiated; a model of information and digital competence formation of future primary school teachers was developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інформаційно-цифрова компетентність uk
dc.subject майбутній учитель початкової школи uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject цифрові технології uk
dc.subject information and digital competence uk
dc.subject future primary school teacher uk
dc.subject vocational training uk
dc.subject digital technologies. uk
dc.title Педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу