Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобець, Світлана Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:14:28Z
dc.date.available 2022-12-31T14:14:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9931
dc.description Кобець С. М. Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці комплексу сюжетних задач як засобу формування логічного мислення молодших школярів. Об’єкт дослідження – формування логічного мислення молодших школярів. Предмет дослідження – шляхи формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач. У кваліфікаційній роботі на основі аналізу філософської, психологічної, педагогічної та методичної літератури розкрито сутність і зміст поняття «логічне мислення»; визначено специфіку формування логічного мислення молодших школярів в умовах освітнього закладу; проаналізовано сюжетні задачі як засіб формування логічного мислення молодших школярів; проведено експериментальне дослідження формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 64 sources. The purpose of the research is the theoretical substantiation and development of a complex of plot problems as a means of forming the logical thinking of younger schoolchildren. The object of the research is the formation of logical thinking of younger schoolchildren. The subject of the research is the ways of forming the logical thinking of younger schoolchildren in the process of solving plot problems. In the qualification work based on the analysis of philosophical, psychological, pedagogical and methodical literature, the essence and content of the concept of "logical thinking" is revealed; the specifics of the formation of logical thinking of younger schoolchildren in the conditions of an educational institution are determined; story tasks were analyzed as a means of forming logical thinking of younger schoolchildren; an experimental study of the formation of logical thinking of younger schoolchildren in the process of solving plot problems was conducted. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject логічне мислення uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject пізнавальні процеси uk
dc.subject формування логічного мислення молодших школярів uk
dc.subject logical thinking uk
dc.subject lower school age uk
dc.subject cognitive processes uk
dc.subject formation of logical thinking of younger schoolchildren uk
dc.title Формування логічного мислення молодших школярів у процесі розв’язування сюжетних задач uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу