Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови формування читацької компетентності молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лисенко, Лілія Станіславівна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:19:36Z
dc.date.available 2022-12-31T14:19:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9932
dc.description Лисенко Л. С. Педагогічні умови формування читацької компетентності молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 90 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 90 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 55 джерел. Мета дослідження – розробити, науково обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування читацької компетентності учнів початкових класів. Об’єкт дослідження – процес формування читацької компетентності учнів початкових класів. Предмет дослідження – педагогічні умови формування читацької компетентності молодших школярів. У кваліфікаційній роботі висвітлено теоретичні засади формування читацької компетентності молодших школярів; продемонстровано наукову дискусію щодо сутності ключових понять дослідження; охарактеризовано педагогічну проблему формування читацької компетентності учнів початкових класів; окреслено організаційно-методичне забезпечення процесу формування читацької компетентності молодших школярів; уточнено структурні компоненти, охарактеризувати критерії, показники та рівні сформованості читацької компетентності молодших школярів; визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування читацької компетентності учнів початкових класів та експериментально перевірено їхню ефективність. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 90 pages of printed text. The list of references includes 55 sources. The purpose of the research is to develop, scientifically justify and experimentally verify the pedagogical conditions for the formation of reading competence of primary school students. The object of the study is the process of formation of reading competence of primary school students. The subject of the research is the pedagogical conditions of formation of reading competence of younger schoolchildren. The theoretical basis of the formation of reading competence of younger schoolchildren is highlighted in the qualification work; a scientific discussion on the essence of the key research concepts is demonstrated; the pedagogical problem of formation of reading competence of primary school students is characterized; the organizational and methodological support of the process of formation of reading competence of younger schoolchildren is outlined; the structural components are clarified, the criteria, indicators and levels of formation of reading competence of younger schoolchildren are characterized; the pedagogical conditions for the formation of reading competence of elementary school students were determined and substantiated, and their effectiveness was experimentally verified. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject читацька компетентність uk
dc.subject молодший школяр uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject reading competence uk
dc.subject primary school children uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject primary education uk
dc.title Педагогічні умови формування читацької компетентності молодших школярів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу