Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови формування громадянськості у майбутніх учителів початкових класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, Юлія Юріївна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:21:40Z
dc.date.available 2022-12-31T14:21:40Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9933
dc.description Тимошенко Ю. Ю Педагогічні умови формування громадянськості у майбутніх учителів початкових класів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 94 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 110 джерел. Мета дослідження полягає в розробці, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці педагогічних умов формування громадянськості вчителів початкових класів у процесі їхньої професійної підготовки. Об’єкт дослідження – професійна підготовка вчителів початкових класів. Предмет дослідження – педагогічні умови формування громадянськості як професійно значущої якості майбутнього вчителя. У кваліфікаційній роботі досліджено педагогічні умови формування громадянськості у майбутніх учителів початкових класів і розкрито їх зміст; уточнено й науково обґрунтовано поняття «громадянськість», «сформованість громадянськості майбутнього вчителя початкових класів», визначено критерії та рівні її сформованості; експериментально перевірено структурно-процесуальну модель формування громадянськості та педагогічні умови забезпечення цього процесу; розроблено навчально-методичні матеріали для студентів з формування та самоформування громадянськості. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 94 pages of printed text. The list of references includes 110 sources. The purpose of the research is to develop, theoretically justify and experimentally check the pedagogical conditions for the formation of citizenship of elementary school teachers in the process of their professional training. The object of the research is the professional training of primary school teachers. The subject of the research is the pedagogical conditions for the formation of citizenship as a professionally significant quality of the future teacher. In the qualification work, the pedagogical conditions for the formation of citizenship among future primary school teachers were investigated and their content was revealed; the concept of "citizenship", "formation of citizenship of the future primary school teacher" has been clarified and scientifically substantiated, the criteria and levels of its formation have been determined; experimentally verified the structural and procedural model of citizenship formation and the pedagogical conditions for ensuring this process; educational and methodological materials for students on the formation and self-formation of citizenship have been developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject громадянськість uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject формування uk
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject citizenship uk
dc.subject professional training uk
dc.subject civic consciousness uk
dc.subject position in society uk
dc.title Педагогічні умови формування громадянськості у майбутніх учителів початкових класів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу