Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пучкова, Наталія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:26:24Z
dc.date.available 2022-12-31T14:26:24Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9935
dc.description Пучкова Н. О. Формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 101 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 101 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 75 джерел. Мета дослідження: обґрунтувати педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки.. У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки; розроблено та експериментально перевірено методику застосування медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів з метою підвищення їх медіаграмотності; підготовлено методичні рекомендації щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів із застосуванням навчально-пізнавальних медіа текстів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 101 pages of printed text. The list of references includes 75 sources. The purpose of the study: to substantiate the pedagogical conditions for the formation of media literacy of future primary school teachers in the process of professional training. Object of research: professional training of future primary school teachers. The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of media literacy of future primary school teachers in the process of professional training. developed and experimentally tested the methodology of using media educational technologies in the professional training of future primary school teachers in order to improve their media literacy; methodical recommendations on improving the professional training of future primary school teachers with the use of educational and cognitive media texts have been prepared. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject медіаграмотність uk
dc.subject медіаосвітні технології uk
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject media literacy uk
dc.subject media education technologies uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.subject professional training uk
dc.title Формування медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу