Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до дидактичного проєктування у процесі професійно-педагогічної підготовки у закладі вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костенко, Марія Іванівна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:31:50Z
dc.date.available 2022-12-31T14:31:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9937
dc.description Костенко М. І Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до дидактичного проєктування у процесі професійно-педагогічної підготовки у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 109 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 109 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 102 джерела. Мета дослідження полягає в розробленні, теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці системи формування у майбутніх учителів початкових класів оптимальної техніки дидактичного проектування. Об’єкт дослідження – дидактичне проєктування в діяльності вчителя. Предмет дослідження – система формування у майбутніх учителів початкових класів оптимальної техніки дидактичного проєктування. У кваліфікаційній роботі встановлено, що готовність вчителя до професійної діяльності виступає умовою та передумовою ефективного здійснення дидактичного проектування; виявлено шляхом емпіричного дослідження стан готовності майбутніх учителів початкових класів до дидактичного проектування; розроблено педагогічну систему формування у майбутніх учителів початкових класів оптимальної техніки дидактичного проєктування та перевірено її ефективність в умовах педагогічного експерименту. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 109 pages of printed text. The list of references includes 102 sources. The purpose of the research is to develop, theoretically justify and experimentally check the system of formation of the optimal technique of didactic design in future primary school teachers. The object of the research is didactic design in the teacher's activity. The subject of the research is the system of formation of the optimal technique of didactic design among future primary school teachers. In the qualification work, it was established that the teacher's readiness for professional activity is a condition and prerequisite for the effective implementation of didactic design; the state of readiness of future primary school teachers for didactic design was revealed through empirical research; a pedagogical system for the formation of future elementary school teachers in the optimal technique of didactic design was developed and its effectiveness was tested in the conditions of a pedagogical experiment. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject майбутній учитель початкових класів uk
dc.subject дидактичне проєктування uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject заклад вищої освіти uk
dc.subject future primary teacher uk
dc.subject didactical design uk
dc.subject professional training uk
dc.subject higher education institution uk
dc.title Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до дидактичного проєктування у процесі професійно-педагогічної підготовки у закладі вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу