Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Розстальна, Ірина Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:39:06Z
dc.date.available 2022-12-31T14:39:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9940
dc.description Розстальна І. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 51 джерело. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати педагогічні умови та розробити модель формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи. Об’єкт дослідження – процес формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи. Предмет дослідження – модель формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи. У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан розробленості проблеми у педагогічній літературі та уточнено сутність ключових понять дослідження; уточнено структурні компоненти, критерії, показники сформованості та схарактеризувати рівні інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи; розроблено модель формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 64 pages of printed text. The list of references includes 51 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate pedagogical conditions and develop a model of formation of information and digital competence of primary school students. The object of the research is the process of formation of information and digital competence of primary school students. The subject of the study is a model of formation of information and digital competence of primary school students. In the qualification work, the state of development of the problem in the pedagogical literature was analyzed and the essence of the key concepts of the study was clarified; specified structural components, criteria, indicators of formation and characterized the levels of information and digital competence of primary school students; the pedagogical conditions for the formation of information and digital competence of primary school students are theoretically substantiated; a model of formation of information and digital competence of primary school students was developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інформаційно-цифрова компетентність uk
dc.subject модель uk
dc.subject учень початкової школи uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject information and digital competence uk
dc.subject primary school student uk
dc.subject model uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів початкової школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу