Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування інноваційності як ключової компетентності молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Степаненко, Оксана Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:43:03Z
dc.date.available 2022-12-31T14:43:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9941
dc.description Степаненко О. М. Формування інноваційності як ключової компетентності молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 52 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 81 джерело. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати шляхи формування інноваційності особистості в початковій школі. Об’єкт дослідження – освітній процес у початковій школі. Предмет дослідження – шляхи формування інноваційності особистості в початковій школі. У кваліфікаційній роботі проаналізовано проблему формування інноваційності особистості у наукових дослідженнях; з’ясовано особливості формування ключових компетентностей молодших школярів у Новій українській школі; визначено особливості інноваційного мислення молодших школярів; розроблено методику вивчення рівня інноваційності молодших школярів; обґрунтовано шляхи формування інноваційності особистості в початковій школі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 52 pages of printed text. The list of references includes 81 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the ways of forming innovative personality in primary school. The object of research is the educational process in primary school. The subject of the research is the ways of forming innovative personality in elementary school. In the qualification work, the problem of the formation of individual innovation in scientific research is analyzed; the peculiarities of the formation of key competences of younger schoolchildren in the New Ukrainian School were clarified; the features of innovative thinking of younger schoolchildren are determined; a methodology for studying the level of innovativeness of junior high school students was developed; ways of forming innovative personality in elementary school are substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інноваційність uk
dc.subject ключові компетентності uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject innovativeness uk
dc.subject key competencies uk
dc.subject junior pupil uk
dc.subject primary education uk
dc.title Формування інноваційності як ключової компетентності молодших школярів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу