Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до прийняття рішень у педагогічній діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобець, Ніна Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-12-31T14:51:22Z
dc.date.available 2022-12-31T14:51:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9944
dc.description Кобець Н. С. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до прийняття рішень у педагогічній діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 91 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 91 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 71 джерело. Мета дослідження – забезпечити формування готовності майбутніх учителів початкових класів до прийняття рішень у педагогічній діяльності. Об’єкт дослідження – процес професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження – модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів до прийняття рішень у педагогічній діяльності та етапи її реалізації. У кваліфікаційній роботі уточнено сутність готовності майбутніх учителів початкових класів до прийняття рішень у педагогічній діяльності та обґрунтовано її зміст; розроблено модель формування готовності майбутніх учителів початкових класів та визначено етапи її успішної реалізації; виявлено педагогічні умови реалізації моделі формування готовності майбутніх учителів початкових класів до прийняття рішень у педагогічній діяльності; експериментально перевірено теоретично обґрунтовану модель та етапи її реалізації. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 91 pages of printed text. The list of references includes 71 sources. The purpose of the study is to ensure the formation of the readiness of future primary school teachers to make decisions in pedagogical activities. The object of the research is the process of professional training of future primary school teachers in a higher education institution. The subject of the study is a model of formation of the readiness of future primary school teachers to make decisions in pedagogical activity and the stages of its implementation. In the qualification work, the essence of the readiness of future primary school teachers to make decisions in pedagogical activity was clarified and its content was substantiated; a model of formation of the readiness of future primary school teachers was developed and the stages of its successful implementation were determined; the pedagogical conditions for the implementation of the model for the formation of the readiness of future primary school teachers to make decisions in pedagogical activities were revealed; the theoretically based model and the stages of its implementation were experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject прийняття рішень uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.subject professional training uk
dc.subject making decisions uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.title Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до прийняття рішень у педагогічній діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу