dc.contributor.author |
Кохан, Юлія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-02T18:31:42Z |
|
dc.date.available |
2023-01-02T18:31:42Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9948 |
|
dc.description |
Кохан Ю. І. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 27 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати особливості адаптації дітей з ООП до умов закладу дошкільної освіти та вивчити (або окреслити) ефективні засоби для їх адаптації до ЗДО. Об’єкт дослідження: процес адаптації дітей з ООП в умовах ЗДО. Предмет дослідження: ігрові технології як засіб соціальної адаптації дітей в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційній роботі проаналізовано проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасного закладу дошкільної освіти; розроблено критерії та показники, для виявлення рівнів адаптації дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 53 pages of printed text. The list of references includes 27 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the peculiarities of adaptation of children with SEN to the conditions of a preschool education institution and to study (or outline) effective means for their adaptation to SEN. The object of the study: the process of adaptation of children with special needs in the conditions of special education. The subject of the study: game technologies as a means of social adaptation of children in the conditions of a preschool education institution. In the qualification work, the essence of the key concepts of the research was analyzed; the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of a modern preschool education institution is clarified; criteria and indicators were developed to identify the levels of adaptation of preschool children with special educational needs. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
інклюзія |
uk |
dc.subject |
адаптація |
uk |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk |
dc.subject |
ігрові технології |
uk |
dc.subject |
inclusion |
uk |
dc.subject |
adaptation |
uk |
dc.subject |
special educational needs |
uk |
dc.subject |
game technologies |
uk |
dc.title |
Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |