Інституційний репозитарій ЗНУ

Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кохан, Юлія Іванівна
dc.date.accessioned 2023-01-02T18:31:42Z
dc.date.available 2023-01-02T18:31:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9948
dc.description Кохан Ю. І. Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 27 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати особливості адаптації дітей з ООП до умов закладу дошкільної освіти та вивчити (або окреслити) ефективні засоби для їх адаптації до ЗДО. Об’єкт дослідження: процес адаптації дітей з ООП в умовах ЗДО. Предмет дослідження: ігрові технології як засіб соціальної адаптації дітей в умовах закладу дошкільної освіти. У кваліфікаційній роботі проаналізовано проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасного закладу дошкільної освіти; розроблено критерії та показники, для виявлення рівнів адаптації дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 53 pages of printed text. The list of references includes 27 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the peculiarities of adaptation of children with SEN to the conditions of a preschool education institution and to study (or outline) effective means for their adaptation to SEN. The object of the study: the process of adaptation of children with special needs in the conditions of special education. The subject of the study: game technologies as a means of social adaptation of children in the conditions of a preschool education institution. In the qualification work, the essence of the key concepts of the research was analyzed; the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of a modern preschool education institution is clarified; criteria and indicators were developed to identify the levels of adaptation of preschool children with special educational needs. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject особливі освітні потреби uk
dc.subject ігрові технології uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject special educational needs uk
dc.subject game technologies uk
dc.title Адаптація дітей з особливими освітніми потребами до закладу дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу