Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні засади корекції агресивної поведінки дітей середнього дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилюк, Наталія Сергіївна
dc.date.accessioned 2023-01-04T10:29:43Z
dc.date.available 2023-01-04T10:29:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9962
dc.description Гаврилюк Н. С. Педагогічні засади корекції агресивної поведінки дітей середнього дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 91 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 91 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 57 джерел. Мета дослідження: теоретичне вивчення психологічної проблематики дитячої агресії, дослідження причин та особливостей виникнення агресивної поведінки у дітей середнього дошкільного віку та розробці програми корекції агресивної поведінки дітей середнього дошкільного віку. Об’єкт дослідження: агресивна поведінка дошкільників. Предмет дослідження: особистісні та соціально-психологічні причини виникнення агресивної поведінки у дітей середнього дошкільного віку та її корекція. У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні підходи до вивчення психологічної проблематики агресивної поведінки; досліджено психологічні особливості особистості дітей середнього дошкільного віку із агресивною поведінкою; виявлено чинники, які сприяють виникненню агресивних проявів у дітей середнього дошкільного віку; розроблено програму корекції агресивної поведінки у дошкільників. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 91 pages of printed text. The list of references includes 57 sources. The purpose of the study: theoretical study of the psychological problems of children's aggression, research into the causes and characteristics of aggressive behavior in children of middle preschool age and the development of a program for the correction of aggressive behavior of children of middle preschool age. Object of research: aggressive behavior of preschoolers. The subject of the study: personal and socio-psychological causes of aggressive behavior in children of middle preschool age and its correction. The qualification work analyzed theoretical approaches to the study of psychological problems of aggressive behavior; the psychological characteristics of the personality of middle preschool children with aggressive behavior were investigated; factors that contribute to the emergence of aggressive manifestations in children of middle preschool age have been identified; a program for correction of aggressive behavior in preschoolers was developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject агресивність uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject навчальні заклади uk
dc.subject середній дошкільний вік uk
dc.subject aggressiveness uk
dc.subject preschool education uk
dc.subject educational institutions uk
dc.subject middle preschool age uk
dc.title Педагогічні засади корекції агресивної поведінки дітей середнього дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу