Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попова, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-01-04T10:53:14Z
dc.date.available 2023-01-04T10:53:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9967
dc.description Попова О. М. Формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 85 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка ефективності моделі формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: модель формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці діяльності закладів дошкільної освіти, розроблено критерії та показники, виявлено рівні сформованості емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 85 sources. The purpose of the study: theoretical substantiation, development and experimental verification of the effectiveness of the model of the formation of emotional and valuable attitude to art in older preschool children. The object of the study: the process of forming an emotional and valuable attitude to art in children of older preschool age. The subject of the study: a model of the formation of emotional and valuable attitudes towards art in children of older preschool age. In the qualification work, the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of activities of preschool education institutions is clarified, criteria and indicators are developed, the levels of formation of emotional and valuable attitudes towards art in older preschool children are revealed, the model of the formation of emotional and valuable attitudes is theoretically substantiated and experimentally verified to art in children of older preschool age. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject формування uk
dc.subject емоційно-ціннісне ставлення uk
dc.subject мистецтво uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.subject formation uk
dc.subject emotional-value attitude uk
dc.subject art uk
dc.subject senior preschool age uk
dc.title Формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу