Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попова, Ольга Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T10:53:14Z | |
dc.date.available | 2023-01-04T10:53:14Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9967 | |
dc.description | Попова О. М. Формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 72 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 85 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка ефективності моделі формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: модель формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку. У кваліфікаційній роботі з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці діяльності закладів дошкільної освіти, розроблено критерії та показники, виявлено рівні сформованості емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 85 sources. The purpose of the study: theoretical substantiation, development and experimental verification of the effectiveness of the model of the formation of emotional and valuable attitude to art in older preschool children. The object of the study: the process of forming an emotional and valuable attitude to art in children of older preschool age. The subject of the study: a model of the formation of emotional and valuable attitudes towards art in children of older preschool age. In the qualification work, the state of the investigated problem in the pedagogical theory and practice of activities of preschool education institutions is clarified, criteria and indicators are developed, the levels of formation of emotional and valuable attitudes towards art in older preschool children are revealed, the model of the formation of emotional and valuable attitudes is theoretically substantiated and experimentally verified to art in children of older preschool age. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | емоційно-ціннісне ставлення | uk |
dc.subject | мистецтво | uk |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk |
dc.subject | formation | uk |
dc.subject | emotional-value attitude | uk |
dc.subject | art | uk |
dc.subject | senior preschool age | uk |
dc.title | Формування емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва в дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |