dc.contributor.author |
Порохня, Наталія Федорівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-04T10:55:17Z |
|
dc.date.available |
2023-01-04T10:55:17Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9968 |
|
dc.description |
Порохня Н. Ф. Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 77 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 46 джерел. Мета дослідження: визначити, науково обґрунтувати й експериментально перевірити модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Об’єкт дослідження: процес формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Предмет дослідження: модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структуру базових понять дослідження; визначено тенденції розвитку сучасної дошкільної освіти, що впливають на формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; теоретично обґрунтовано модель формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; експериментально перевірено ефективність моделі формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of references includes 46 sources. The purpose of the study: to determine, scientifically substantiate and experimentally verify the model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The object of the study: the process of forming positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The subject of the study: a model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The content, functions, and structure of the basic concepts of research are clarified in the qualification work; trends in the development of modern preschool education, which affect the formation of relationships between children of older preschool age in the children's collective, are determined; the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team is theoretically substantiated; the effectiveness of the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team was experimentally verified. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
моральне виховання |
uk |
dc.subject |
взаємостосунки |
uk |
dc.subject |
моральний розвиток |
uk |
dc.subject |
моральність |
uk |
dc.subject |
moral education |
uk |
dc.subject |
moral development |
uk |
dc.subject |
morality |
uk |
dc.subject |
interrelationships of children |
uk |
dc.title |
Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |