Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Порохня, Наталія Федорівна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T10:55:17Z | |
dc.date.available | 2023-01-04T10:55:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9968 | |
dc.description | Порохня Н. Ф. Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 77 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 46 джерел. Мета дослідження: визначити, науково обґрунтувати й експериментально перевірити модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Об’єкт дослідження: процес формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Предмет дослідження: модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структуру базових понять дослідження; визначено тенденції розвитку сучасної дошкільної освіти, що впливають на формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; теоретично обґрунтовано модель формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; експериментально перевірено ефективність моделі формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of references includes 46 sources. The purpose of the study: to determine, scientifically substantiate and experimentally verify the model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The object of the study: the process of forming positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The subject of the study: a model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The content, functions, and structure of the basic concepts of research are clarified in the qualification work; trends in the development of modern preschool education, which affect the formation of relationships between children of older preschool age in the children's collective, are determined; the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team is theoretically substantiated; the effectiveness of the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team was experimentally verified. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | моральне виховання | uk |
dc.subject | взаємостосунки | uk |
dc.subject | моральний розвиток | uk |
dc.subject | моральність | uk |
dc.subject | moral education | uk |
dc.subject | moral development | uk |
dc.subject | morality | uk |
dc.subject | interrelationships of children | uk |
dc.title | Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |