Інституційний репозитарій ЗНУ

Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Порохня, Наталія Федорівна
dc.date.accessioned 2023-01-04T10:55:17Z
dc.date.available 2023-01-04T10:55:17Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9968
dc.description Порохня Н. Ф. Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Г. З. Скірко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 46 джерел. Мета дослідження: визначити, науково обґрунтувати й експериментально перевірити модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Об’єкт дослідження: процес формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. Предмет дослідження: модель формування позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структуру базових понять дослідження; визначено тенденції розвитку сучасної дошкільної освіти, що впливають на формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; теоретично обґрунтовано модель формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі; експериментально перевірено ефективність моделі формування взаємовідношення між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of references includes 46 sources. The purpose of the study: to determine, scientifically substantiate and experimentally verify the model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The object of the study: the process of forming positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The subject of the study: a model of the formation of positive relationships between children of older preschool age in a children's team. The content, functions, and structure of the basic concepts of research are clarified in the qualification work; trends in the development of modern preschool education, which affect the formation of relationships between children of older preschool age in the children's collective, are determined; the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team is theoretically substantiated; the effectiveness of the model of the formation of the relationship between children of older preschool age in the children's team was experimentally verified. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject моральне виховання uk
dc.subject взаємостосунки uk
dc.subject моральний розвиток uk
dc.subject моральність uk
dc.subject moral education uk
dc.subject moral development uk
dc.subject morality uk
dc.subject interrelationships of children uk
dc.title Формуванння позитивних взаємостосунків між дітьми старшого дошкільного віку в дитячому колективі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу