Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1012
Title: Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: сутність та шляхи підвищення.
Other Titles: Конкурентоспособность продукции промышленного предприятия: сущность и пути повышения.
The competitiveness of products of the industrial enterprise: the concept and ways of the increasе.
Authors: Морщенок, Т. С.
Morschenоk, T. S.
Новікова, М. А.
Новикова, М. А.
Novikova, M. А.
Keywords: конкурентоспроможність
продукція
фактори
шляхи підвищення
якість
ефективність
споживачі
промислове підприємство
конкурентоспособность
продукция
факторы
пути повышения
качество
эффективность
потребители
промышленное предприятие
competitiveness
products
factors
ways of the increasе
quality
efficiency
consumers
industrial enterprise
Issue Date: 2017
Publisher: ЗДІА
Citation: Морщенок, Т. С. Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: сутність та шляхи підвищення. / Т. С. Морщенок, М. А. Новікова //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6 (12). - C. 116 - 120
Abstract: UA : У статті досліджена економічна сутність поняття «конкурентоспроможність продукції». Зазначено, що рівень конкурентоспроможності продукції значним чином впливає на конкурентоспроможність та економічний розвиток промислового підприємства, можливість його виходу на зовнішній ринок. Визначено основні фактори забезпечення конкурентоспроможності продукції, які необхідно враховувати під час розроблення заходів, спрямованих на підвищення її рівня. Систематизовано та узагальнено шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції промислового підприємства, реалізація яких дасть змогу забезпечити його розвиток та досягнення загальної мети господарювання. Встановлено основні етапи процесу підвищення конкурентоспроможності продукції в межах системи управління підприємством.
RU : В статье исследована экономическая сущность понятия «конкурентоспособность продукции». Отмечено, что уровень конкурентоспособности продукции значительным образом влияет на конкурентоспособность и экономическое развитие промышленного предприятия, возможность его выхода на внешний рынок. Определены основные факторы, которые обеспечивают конкурентоспособность продукции и которые необходимо учитывать при разработке мероприятий, направленных на повышение ее уровня. Систематизированы и обобщены пути повышения конкурентоспособности продукции промышленного предприятия, реализация которых позволит обеспечить его развитие и достижение общей цели хозяйственной деятельности. Установлены основные этапы процесса повышения конкурентоспособности продукции в рамках системы управления предприятием.
EN : In the article the economic essence of concept "the competitiveness of products" is investigated. It is marked that the level of the competitiveness of products influences considerable character on a competitiveness and economic development of the industrial enterprise, his possibility of going into a foreign market. Basic factors are certain providing of the competitiveness of products, that must be taken into account at development of the events sent to the increase of her level. The ways of increase of the competitiveness of products of the industrial enterprise are systematized and generalized, realization of that will allow to provide his development and achievement of general aim of menage. The basic stages of process of increase of the competitiveness of products are set within the framework of control system by an enterprise.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1012
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26.pdf340.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.