Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1025
Title: Фінансовий контролінг на підприємствах малого бізнесу.
Other Titles: Финансовый контроллинг на предприятиях малого бизнеса.
Financial controlling at small business enterprises.
Authors: Алескерова, Ю. В.
Aleskerova, Yu. V.
Шиманська, О. П.
Шиманская, Е. П.
Shimanska, O. P.
Keywords: фінансовий контролінг
малий бізнес
суб’єкти малого бізнесу
підприємства
умови господарювання
функції
SWOT-аналіз
финансовый контроллинг
малый бизнес
субъекты малого бизнеса
предприятия
условия хозяйствования
функции
SWOT-анализ
financial control
small business
small business entities
enterprise
business conditions
functions
SWOT-analysis
Issue Date: 2017
Publisher: ЗДІА
Citation: Алескерова, Ю. В. Фінансовий контролінг на підприємствах малого бізнесу. / Ю. В. Алескерова, О. П. Шиманська //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 6-2 (12). - C. 52 - 56
Abstract: UA : У статті досліджено фінансовий контролінг для підприємств малого бізнесу в контексті сьогоднішніх змін у фінансовій економіці України. Показано переваги малого підприємництва для фінансового ринку України. Окремо викладено методику використання методів діагностики стратегічної позиції підприємства малого бізнесу для визначення його місця у ринковій конкуренції з використанням поняття конкурентного статусу підприємства.
RU : В статье исследован финансовый контроллинг для предприятий малого бизнеса в контексте сегодняшних изменений в финансовой экономике Украины. Показаны преимущества малого предпринимательства для рынка Украины. Отдельно была изложена методика использования методов диагностики стратегической позиции предприятия малого бизнеса для определения его места в рыночной конкуренции с использованием понятия конкурентного статуса предприятия.
EN : The article examines financial conglomeration for small business in the context of today's changes in the financial economy of Ukraine. The advantages of small business for the financial market of Ukraine are shown. Separately, the methodology of using the diagnostic methods of the strategic position of a small business enterprise to determine its place in market competition with the use of the notion of the competitive status of the enterprise was outlined.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1025
Appears in Collections:Економічний вісник

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf307.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.