Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10305
Title: Розробка та реалізація маркетингової стратегії на підприємстві
Authors: Балика, Ілля Станіславович
Keywords: стратегія
маркетингова стратегія
підприємство
довгострокові рішення
зовнішне середовище
сучасні умови господарювання
strategy
marketing strategy
enterprise
long-term solutions
external environment
current economic conditions
Issue Date: 2022
Abstract: UA : В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто особливості розробки та реалізації маркетингової стратегії на підприємстві. Досліджено теоретико методологічні засади розробки та реалізації маркетингової стратегії на підприємстві. Проведено аналітико-дослідницький аналіз розробки маркетингової стратегії виходу підприємства на ринок.
EN : The master's qualification thesis examines the peculiarities of the development and implementation of the marketing strategy at the enterprise. The theoretical and methodological foundations of the development and implementation of the marketing strategy at the enterprise were studied. An analytical and research analysis of the development of the marketing strategy of the enterprise entering the market was carried out.
Description: Балика І. С. Розробка та реалізація маркетингової стратегії на підприємстві : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073"Менеджмент" / наук. керівник О. С. Мороз. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 97 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10305
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Балика.pdfМагістерська робота1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.