Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10313
Title: Формування морально-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки
Authors: Локтіонов, Ілля Ігорович
Keywords: морально-етична компетентність
педагогічні умови
фахова підготовка
майбутній правознавець
модель
moral and ethical competence
pedagogical conditions
professional training
future lawyer
model
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 63 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати модель та педагогічні умови формування морально-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки та експериментально перевірити їх ефективність. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх бакалаврів з правознавства у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні умови формування морально-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки. У роботі проаналізовано стан досліджуваної проблеми у психолого-педагогічній теорії та практиці; уточнено сутність базових понять дослідження; визначено критерії, показники та рівні сформованості морально-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства; розроблено та обґрунтовано педагогічні умови та модель формування морально-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки; експериментально перевірено ефективність розробленої моделі, ядром якої є відповідні педагогічні умови формування морально-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки. Практичне значення результатів дослідження полягає у розробці методичних рекомендацій із формування морально-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки, які можуть використати викладачі юридичних факультетів університетів у своїй професійній діяльності.
EN : The work is presented on 70 pages, 1 figure, 2 tables, 63 sources. The object of the study: the process of professional training of future bachelors in law in institutions of higher education. The subject of the study: organizational and pedagogical conditions for the formation of moral and ethical competence of future bachelors in law in the process of professional training. The purpose of the study: to theoretically substantiate the model and pedagogical conditions for the formation of moral and ethical competence of future bachelors in law in the process of professional training and experimentally verify their effectiveness. The paper analyzes the state of the investigated problem in psychological and pedagogical theory and practice; the essence of the basic research concepts has been clarified; criteria, indicators and levels of formation of moral and ethical competence of future bachelors in law are determined; pedagogical conditions and a model for the formation of moral and ethical competence of future bachelors in law in the process of professional training were developed and substantiated; the effectiveness of the developed model was experimentally tested, the core of which is appropriate pedagogical conditions for the formation of moral and ethical competence of future bachelors in law in the process of professional training. The practical significance of the research results lies in the development of methodological recommendations for the formation of moral and ethical competence of future bachelors in law in the process of professional training, which can be used by teachers of law faculties of universities in their professional activities.
Description: Локтіонов І. І. Формування морально-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства у процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Іваницький. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10313
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Loktionov.pdfМагістерська робота596.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.