Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10346
Title: Стратегії просування медійного контенту українськими інтернет-виданнями
Authors: Шульга, Данило Вадимович
Keywords: ЗМІ
інтеренет
інформація
просування медіаконтенту
новини
SEO
media
internet
information
news
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Магістерська робота «Стратегії просування медійного контенту українськими інтернет-виданнями» – основний текст – 56 сторінок. Для виконання дипломної роботи порацьовано 40 джерел. Об’єкт дослідження – матеріали українських новинних ресурсів УНІАН, Укрінформ, Obozrevatel: їх сторінки у соціальних мережах, відео, фото та текстові матеріали (за період з 28.08.2022 по 03.12.2022). Предмет дослідження – особливості використання сучасних методів та інструментів просування власної інформаційної продукції українськими новинними медіа. Мета дослідження: виявити сучасні методи просування контенту українськими ЗМІ та дослідити інструменти поширення медійного контенту. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) охарактеризувати особливості використання головних інструментів оптимізації медіаконтенту через SEO, сайт та соціальні мережі, виявити плюси та мінуси використання зазначених інструментів поширення контенту; 2) проаналізувати та порівняти обрані українські медіа на предмет використання інструментів просування інформації; 3) визначити вплив та дієвість інтеграції інструментів поширення інформації у сучасні українські ЗМІ. Методи дослідження: для з’ясування ефективності методів поширення інформації інтернет-ЗМІ було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення. Методологічну і теоретичну основу дослідження вітчизняних дослідників інтернет-медіа Й. Жугай, Р. Крейга, А. Мордюк, Є. Мокрой, Б. Потяника, І. Тонкіх, М. Чабаненко, а також зарубіжних дослідників технологій просування медіаконтенту S. B. Brooks, M. Cuenca, T. Davenport, C. Kanalley, M. Kitsa та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що данна робота допоможе знайти найбільш ефективні методи для поширення контенту інтернет-ЗМІ, а також підтвердити використання цих інструментів україньскими інтернет-ЗМІ. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у діяльності журунластів, робітників SEO, редакторів ЗМІ та PR-менеджерів ЗМІ.
EN : Shulha D. V. Strategies of media content promotion by Ukrainian online media. Zaporizhzhya, 2022. 56 pp. In the modern world, people should have access to relevant information always and everywhere. We exist in the so-called noosphere, which is helped by technological progress. Thanks to this symbiosis, the media have the opportunity to promote their news resources and information services. Every day new platforms for PR appear, even if they are not adapted for this. Modern journalists often have to deal with different types of work during the preparation of the material - this includes collecting information, working with text, and creating photo, video and audio documents. It is natural that authors almost always promote their own materials on their own. That is why attracting the audience from the web allows many websites of traditional media (mainly newspapers) to attract the Internet audience to their print versions. That is, an Internet user will be more loyal to a traditional media outlet if he finds a link to it on the Internet. By going to social networks, the media get the maximum number of subscribers. In some cases, the online version of the publication becomes more popular and commercially successful. Research methods: the following methods were used to find out the effectiveness of the methods of dissemination of information by the Internet media: analysis, descriptive method, content analysis, induction, classification and generalization method. We achieved such results: is that this work will help to find the most effective methods for disseminating the content of online media, as well as to confirm the use of these tools by Ukrainian online media. Significance of the research: the materials of the study can be used in the activities of journalists, SEO workers, media editors and PR-managers of the media. This work can be useful for studying in universities.
Description: Шульга Д. В. Стратегії просування медійного контенту українськими інтернет-виданнями : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. В. Іванюха. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 56 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10346
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shulha 2022.pdfМагістерська робота1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.