Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10348
Title: PR-комунікація організацій третього сектору України
Authors: Суханов, Максим Ігорович
Keywords: третій сектор
pr-комунікація
реклама
персональний бренд
подієва комунікація
масова комунікація
різновиди піару
third sector
PR communication
advertising
personal brand
event communication
mass communication
varieties of PR
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Магістерське дослідження «PR-комунікація організацій третього сектору України». Обсяг основної роботи – 53 сторінки. Список використаних джерел включає 61 найменувань (викладених на 6 сторінках). Об’єкт дослідження – організації третього сектору України: БФ «Повернись живим», БФ «Сергія Притули», БФ «Посмішка ЮА», БФ «Волонтерський центр “Паляниця”». Предмет дослідження – специфіка здійснення PR-комунікації організаціями, що є об’єктом дослідження Мета дослідження полягає у аналізуванні стану справ в контексті PR-комунікації, що здійснюють організації «третього сектору» України. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: 1) з’ясувати специфіку дефініцій «PR-комунікація» та «організації третього сектору», 2) проаналізувати наявну теоретичну базу щодо досліджуваного питання; 3) визначити цілі, завдання та функції PR-комунікації в сьогоденні, 4) окреслити особливості взаємодії організацій третього сектору з громадськістю на прикладі: БФ «Повернись живим», БФ «Сергія Притули», БФ «Посмішка ЮА», БФ «Волонтерський центр “Паляниця”». Мета і завдання дослідження полягає у аналізуванні стану справ в контексті PR-комунікації, що здійснюють організації «третього сектору» України. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) з’ясувати специфіку дефініцій «PR-комунікація», «комунікація», «масова комунікація» та «організації «третього сектору», 2) проаналізувати наявну теоретичну базу щодо досліджуваного питання; 3) визначити цілі, завдання та функції PR-комунікації в сьогоденні, 4) окреслити особливості взаємодії організацій третього сектору з громадськістю на прикладі: БФ «Повернись живим», БФ «Сергія Притули», БФ «Посмішка ЮА», БФ «Волонтерський центр “Паляниця”». У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження PR-матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічну та теоретичну основу дослідження складають праці провідних вітчизняних і закордонних учених, а саме: Газуда Л., Слюсаренко В., Дибб С., Симкин Л., Зозульов О., Котлер Ф., Ламбен Ж. Ж., Портер Майкл Е., Стельмах Б.,Траут Дж., Райс Е. Хулей Г., Сондерс Д. Aaker David A. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дослідження є однією з перших спроб здійснити аналіз PR-діяльності організацій третього сектору України в період повномасштабного вторгнення. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності спеціалістів з реклами, маркетологів організацій третього сектору України. Також ця робота може стати у пригоді організаціям, бізнесам та брендам, які використовують PR-комунікації.
EN : Sukhanov M. PR communication of organizations of the third sector of Ukraine".Zaporizhzhіa, 2022. 53 pр. Master's research "PR communication of organizations of the third sector of Ukraine". The volume of the main work is 53 pages. The list of used sources includes 61 names (set out on 6 pages). The object of the research is organizations of the third sector of Ukraine: BF "Return alive", BF "Serhiy Prytula", BF "Posmishka YuA", BF "Volunteer center "Palyanytsia"". The subject of the research is the specifics of the implementation of PR communication by the organizations that are the object of the research The purpose of the study is to analyze the state of affairs in the context of PR communication carried out by organizations of the "third sector" of Ukraine. To achieve the goal, the following tasks must be completed:  find out the specifics of the definitions of "PR communication" and "third sector organizations",  to analyze the existing theoretical base regarding the researched question;  determine the goals, tasks and functions of PR communication today, outline the features of the interaction of third sector organizations with the public using the following examples: BF "Return Alive", BF "Serhiy Prytula", BF "Posmishka YuA", BF "Volunteer center "Palyanytsia"". The following methods were used in the research process: analysis and synthesis (during the development of a scientific concept), comparative, typological and descriptive (during the study of PR materials, processing of other sources of information), generalization and interpretation (during the formulation of intermediate and general conclusions of the study) . The methodological and theoretical basis of the research is made up of the works of leading domestic and foreign scientists, namely: Gazuda L., Slyusarenko V., Dybb S., Simkin L., Zozulyov O., Kotler F., Lamben Zh. Zh., Porter Michael E. , Stelmach B., Trout J., Rice E. Huley G., Saunders D. Aaker David A. The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that the study is one of the first attempts to analyze the PR activities of organizations of the third sector of Ukraine during the period of a full-scale invasion. Scope: the materials of the conducted research can be used in the professional activities of advertising specialists, marketers of organizations of the third sector of Ukraine. Also, this work can be useful for organizations, businesses and brands that use PR communications.
Description: Суханов М. І. PR-комунікація організацій третього сектору України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 53 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10348
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sukhanov 2022.pdfМагістерська робота598.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.