Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10380
Title: Позиціонування українcьких брендів у соціальних мережах
Authors: Оковита, Олександра Олексіївна
Keywords: бренд
імідж
імідж підприємства
віртуальний імідж
онлайн позиціонування
засоби реклами
контент
реклама в соціальних мережах
smm
brand
image
company image
virtual image
online positioning
advertising means
content
advertising in social networks
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Магістерська робота «Позиціонування українських брендів у соціальних мережах» – основний текст – 54 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єктом дослідження є комунікація українських брендів «Львівська майстерня шоколаду» та «Львівські круасани». Предметом дослідження є специфіка позиціонування брендів у cоцмережах протягом 2022 року. Мета дослідження: дослідити комунікацію українських брендів «Львівська майстерня шоколаду» та «Львівські круасани (Lviv Croussants)» в контексті позиціонування в соцмережах. Методи дослідження: під час вироблення наукової концепції – аналізу й синтезу, типологічний та компаративістський під час аналізу практичного матеріалу. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1. Проаналізувати теоретичні аспекти та сутність розуміння поняття «позиціонування». 2. Вивчити питання ролі рекламних засобів в онлайн-позиціонуванні. 3. Розглянути розвиток комунікативної діяльності всеукраїнських брендів на прикладі «Львівська майстерня шоколаду» та «Львівські круасани (Lviv Croussants)» у соціальних мережах. 4. Охарактеризувати специфіку ведення комунікації за допомогою інструментарію рекламної діяльності та SMM. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду питань брендингу та розробки брендів, серед яких можна назвати таких: Д.А. Аакер, Дж. Бойєтт, Дж. Траут. Питаннями інтернет-реклами переймалася велика низка науковців, серед яких: Т. Дейнекін, О. Дубовик, Р. Кожухівська, Е.Рой, Д. Шахов, А. Юрасов та інші. Питання специфіки становлення та розвитку українських брендів і їх позиціонування у соцмережах мають своє відображення в працях і публікаціях таких вітчизняних авторів, як: В. Бєлов, В. Білошапка, Г. Загорій, О. Кендюхов, В. Усенко, О. Штовба та інші. У зазначених працях досліджуються найактуальніші проблеми формування й розвитку брендів, з’ясовується сутність і роль бренду в сучасних умовах, накреслено шляхи створення сильних брендів, розглядається товарний брендинг і шляхи забезпечення його ефективності, велика увага приділяється розробці нової концепції брендингу, визначенню підходів до сутності позиціонування торговельної марки, вивченню проблеми «бренд і глобальні комунікації». Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що здійснено спробу проаналізувати стан рекламного ринку в соціальних мережах через дослідження роботи успішних брендів «Львівська майстерня шоколаду» та «Львівські круасани» (Lviv Croussants). Цінність цього дослідження – у визначенні пріоритетів діяльності в складні часи українсько-російської війни і аналізі можливостей позиціонування себе як власне українських брендів. Сфера застосування: матеріали магістерської роботи можуть бути використані в наукових доповідях, в матеріалах лекцій у рамках курсів для студентів спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю», при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики.
EN : Master's thesis " Ukrainian Brand Positioning in Social Networks" - main text - 54 pages. 73 sources were processed for the thesis. The object of the study is the Ukrainian brands "Lviv chocolate workshop" and "Lviv croissants" The subject of the study is the specifics of brand positioning by means of advertising and SMM in social networks during 2022. The purpose of the study: to investigate the communication of the Ukrainian brands "Lviv Chocolate Workshop" and "Lviv Croissant" in the context of positioning in social networks. Research methods: during the development of a scientific concept - analysis and synthesis, typological and comparative during the analysis of practical material. In order to realize the set goal, it is necessary to complete the following tasks: − To analyze the theoretical aspects and the essence of understanding the concept of "positioning". − To study the role of advertising media in online positioning. − Consider the development of communication activities of all-Ukrainian brands using the example of "Lviv Chocolate Workshop" and "Lviv Croissant" in social networks. − To characterize the specifics of conducting communication using the tools of advertising activities and SMM. The methodological and theoretical basis of the research is made up of works devoted to the consideration of branding and brand development issues, among which the following can be named: D.A. Aaker, J. Boyett, E. Jochimsteiler, J. Trout, A large number of scientists were concerned with Internet advertising issues, including: S. Berdyshev, A. Godin, T. Deynekin, O. Dubovik, L. Kapinus, R. Kaptyukhin, R. Kozhukhivska, A. Romanov, I. Savelieva, D. Shakhov, A. Yurasov and others. The issues of the specifics of the formation and development of Ukrainian brands and their positioning in social networks are reflected in the works and publications of such domestic authors as: V. Belov, V. Biloshapka, N. Bezrukova, H. Zahorii, O. Kendyukhov, K. Posternikova, V. Pustotin, V. Usenko, O. Shtovba and others. The scientific novelty of the obtained results lies in the fact that an attempt was made to analyze the state of the advertising market in social networks through a study of the work of the successful brands "Lviv Chocolate Workshop" and "Lviv Croissant". The value of this study lies in determining the priorities of activities during the difficult times of the Ukrainian-Russian war and analyzing the possibilities of positioning themselves as Ukrainian brands. Scope of application: the materials of the master's thesis can be used in scientific reports, in the materials of lectures as part of courses for students of the "Advertising and public relations" specialty, when writing course and diploma theses by students of the Faculty of Journalism.
Description: Оковита О. О. Позиціонування українських брендів у соціальних мережах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. О. Іванець. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 54 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10380
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Okovyta 2022.pdfМагістерська робота2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.