Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10383
Title: Відеоблогінг як інструмент в українському рекламно-комунікаційному просторі
Authors: Цвєткова, Катерина Олександрівна
Keywords: рекламна комунікація
реклама
імідж
просування
влог
блог
відеоблог
аdvertising communication
advertising
image
promotion
vlog
blog
video blog
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Дипломна (магістерська) робота «Відеоблогінг як інструмент в українському рекламно-комунікаційному просторі» – основний текст – 55 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 58 джерел. Об’єктом дослідження є відеоблоги Марії Єфросиніної та Monobank як яскраві представники влогів різних пластів комунікації. Предметом дослідження є влоги як сучасний прояв рекламної комунікації. Мета роботи – дослідити відеоблогінг як комунікаційний інструмент у рекламно-комунікаційному дискурсі. Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань: 1) проаналізувати наявну теоретичну базу щодо досліджуваного питання; 2) розглянути історичне підґрунтя становлення напрямку; 3) схарактеризувати розвиток відеоблогу як засобу формування іміджу; 4) проаналізувати використання формату відеоблогу на прикладі вітчизняних влогів. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), проблемно-хронологічний (під час дослідження історії розвитку сфери); порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження рекламних матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічною основою нашого дослідження є праці таких вчених, як: І. Бабій, С. Гнитишина, А. Данько-Сліпцової, С. Кафлевської, О. Коваленко, М. Комової, О. Михайлової, А. Семенової, Л. Шевченка та ін.. Наукова новизна одержаних результатів полягає у постановці наукової проблеми та способі її розв’язання. Досліджено використання формату відеоблогу як сучасного прояву рекламної комунікації брендів у побудові іміджу. А прикладах українських влогів схарактеризовано основні тенденції побутування формату. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Структура роботи. Дипломна робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел. Обсяг основної роботи – 55 сторінок. Список використаних джерел включає 58 найменувань (викладених на 6 сторінках).
EN : Tsvietkova K. Video Blogging as a Tool in the Ukrainian advertising and Communication Space. Zaporizhzhya, 2022. 55 pр. Back in the early 90s of the last century, Bill Gates noted that "if your business is not on the Internet, then you are not in business." Currently, this phrase is extremely relevant, because based on the general digitalization and the pace of the spread and penetration of the Internet into everyday life, we can say that it is an indispensable part of our working and everyday life. The Internet has become the main way of obtaining and accessing information. Digitization and other social processes have contributed and continue to actively transfer any communication to the online plane. At one time, blogs (and later video blogs, as the next stage of development) appeared as an alternative to communication, and over time turned into a powerful form of relaying thoughts to a wide audience. As the phenomenon became quite massive and noticeable, it was also reflected in the advertising sphere. The purpose of the work is to investigate video blogging as a communication tool in advertising and communication discourse. The object of the study is the video blogs of Maria Yefrosinina and Monobank as bright representatives of vblogs of various layers of communication. The subject of the study is vblogs as a modern manifestation of advertising communication. In the process of research, the following methods were used: analysis and synthesis (during the development of a scientific concept), problem-chronological (during the study of the history of the development of the field); comparative, typological and descriptive (during the study of advertising materials, processing of other sources of information), generalization and interpretation (during the formulation of intermediate and general conclusions of the study). The scientific novelty of the obtained results lies in the formulation of the scientific problem and the method of its solution. The use of the video blog format as a modern manifestation of advertising communication of brands in image building has been studied. On the examples of Ukrainian vlogs, the main trends of the format are characterized. Practical significance of the obtained results. Research materials can be used during further scientific developments, teaching of academic disciplines related to the relevant subject, when writing course and diploma theses by students of the Faculty of Journalism.
Description: Цвєткова К. О. Відеоблогінг як інструмент в українському рекламно-комунікаційному просторі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 55 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10383
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsvietkova 2022.pdfМагістерська робота1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.