Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10385
Title: PR-просування музичної продукції в інформаційному просторі України
Authors: Домрачева, Римма Дмитрівна
Keywords: PR
PR-просування
PR-комунікація
методи PR
музична індустрія
шоу-бізнес
музична індустрія в інформаційному просторі
PR promotion
PR communication
PR methods
music industry
show business
music industry in the information space
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Дипломна (магістерська) робота «PR-просування музичної продукції в інформаційному просторі України» – основний текст – 68 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 70 джерел. Об’єктом дослідження є сучасний етап розвитку музичної індустрії в Україні та функціонування у ній методів PR. Предметом дослідження є практика PR-просування у музичній галузі в українському інформаційному просторі у період повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Мета роботи – дослідити особливості PR-просування у музичній галузі в українському інформаційному просторі у період повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Поставлена мета передбачає вирішення таких завдань: 1) дослідити PR як формат комунікації в музичній галузі; 2) проаналізувати PR як елемент просування у музичній індустрії; 3) схарактеризувати функціонування вітчизняної музичної галузі у період повномасштабного вторгнення Росії в Україну; 4) провести опитування на предмет ставлення громадськості до теперішнього етапу розвитку музичної індустрії в Україні. У процесі дослідження застосовувалися такі методи: аналізу й синтезу (під час вироблення наукової концепції), порівняльний, типологічний і описовий (у ході дослідження матеріалів, опрацювання інших джерел інформації), узагальнення та інтерпретації (під час формулювання проміжних і загальних висновків дослідження). Методологічною основою нашого дослідження є праці таких вчених, як: Е. Бернейза, Л. Балабанової, В. Березенко, І. Бойчук, Р. Буковського, В. Гапоненко, Т. Дмитрової, В. Королько, О. Курбана, М. Лашкіної, В. Мазур, О. Руденко та ін.. 5 Наукова новизна одержаних результатів полягає у спробі комплексного дослідження стану використання PR-комунікації в сфері шоу- бізнеса (музична галузь) в українському інформаційному просторі у період повномасштабного вторгнення Росії в Україну. У магістерській роботі визначені основні тенденції, які характерні для теперішнього етапу становлення та розвитку галузі. Практичне значення одержаних результатів. Матеріали дослідження можуть бути використані під час подальших наукових розробок, викладання навчальних дисциплін, пов’язаних з відповідною тематикою, при написанні курсових та дипломних робіт студентами факультету журналістики. Структура роботи. Дипломна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Обсяг основної роботи – 68 сторінок. Список використаних джерел включає 70 найменувань (викладених на 8 сторінках).
EN : Domracheva R. PR-promotion of Musical Products in the Ukrainian Informational Space. Zaporizhzhia, 2022. 68 pр. PR promotion is perhaps the most important element of communication in the music industry. Using PR methods, specialists construct an image for their clients, turning them into stars. Since the beginning of full-scale hostilities, many spheres of life have changed. These changes apply to all public spheres, including show business. The context has changed, and there have been changes in methods PR-communications in the specified field in the PR-promotion of musical productions in the information space of Ukraine. This determines the relevance of the chosen topic. The purpose of the work is to investigate the peculiarities of PR promotion of musical products in the information space of Ukraine during the period of military aggression. The object of the study is the current stage of development of the music industry in Ukraine and the functioning of PR methods in it. The subject of the research are examples of PR promotion in the music industry in the information space of Ukraine. The following methods were used in the research process: analysis and synthesis (during the development of a scientific concept), comparative, typological and descriptive (during the study of materials, processing of other sources of information), generalization and interpretation (during the formulation of intermediate and general conclusions of the study). The scientific novelty of the obtained results lies in the attempt of a comprehensive study of the state of PR communication use in show business under the conditions of martial law. The master's thesis identifies the main trends that are characteristic of the current stage of the formation and development of the industry.
Description: Домрачева Р. Д. PR-просування музичної продукції в інформаційному просторі України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10385
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальних комунікацій та інформаційної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Domracheva 2022.pdfМагістерська робота1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.