Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10433
Title: Удосконалення організаційної культури та іміджу організації в умовах конкурентоспроможності
Authors: Горбенко, Наталія Валеріївна
Keywords: оргаізаційна культура
імідж
персонал
корпоративний кодекс
організація
organizational culture
image
personnel
corporate code
organization
Issue Date: 2022
Abstract: UA : В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретико-методологічні засади організаційної культури та іміджу підприємства як чинник конкурентоспроможності. Проведено аналітико - дослідницькі виміри механізмів формування організаційної культури та іміджу підприємства (на прикладі компанії Сільпо Фуд). Запропоновано напрями удосконалення механізмів формування організаційної культури та іміджу підприємства як чинник конкурентоспроможності.
EN : In the qualification work of the master, the theoretical and methodological ambush of organizational culture and the image of entrepreneurship as a maker of competitiveness are examined. Conducted analytics and investigations of the mechanisms of formation of organizational culture and business image (on the basis of the Silpo Food company). Directly promoted the improvement of the mechanisms for the formation of organizational culture and the image of the enterprise as an official of competitiveness.
Description: Горбенко Н. В. Удосконалення організаційної культури та іміджу організації в умовах конкурентоспроможност : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. М. Венгер. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 90 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10433
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горбенко.pdfМагістерська робота1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.