Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10435
Title: Психологічні аспекти прокрастинації студентської молоді
Authors: Андраде, Сільва Ліссете Дівоні
Keywords: психологічні аспекти
прокрастинація студентська молодь
особистість студента
psychological aspects
student youth procrastination
student personality
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 63 сторінках друкованого тексту, містить 10 рисунків, 6 таблиць. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження: феномен прокрастинації. Розвиток сучасних студентів відбувається у доволі складних умовах. Ставши студентом закладу вищої освіти, колишній випускник школи ступає на власний шлях успіху та зростання, особистісного й професійного розвитку. Вища школа стає підґрунтям для розкриття та розвитку численних можливостей індивіда: інтелектуальних, моральних, комунікативних, лідерських. Проте цей шлях супроводжується різноманітними перешкодами, бар’єрами, складними завданнями, подолавши які студент зможе отримати результат. Тому вміння вчасно планувати, організовувати і проводити власну діяльність впливає і на її ефективність. Наукова новизна одержаних результатів визначається тим, що вперше досліджено теорії феномену прокрастинації, досліджено фактори та чинники, які зумовлюють виникнення прокрастинації в студентів.
EN : The work is presented on 63 pages of printed text, contains 10 figures, 6 tables. The list of references includes 40 sources. Object of research: the phenomenon of procrastination. The development of modern students takes place in rather difficult conditions. Having become a student of a higher education institution, a former graduate of the school embarks on his own path of success and growth, personal and professional development. Higher school becomes the basis for revealing and developing the individual's numerous capabilities: intellectual, moral, communicative, and leadership. However, this path is accompanied by various obstacles, barriers, difficult tasks, overcoming which the student will be able to get a result. Therefore, the ability to plan, organize and carry out one's own activities in a timely manner also affects its effectiveness. The scientific novelty of the obtained results is determined by the fact that the theories of the phenomenon of procrastination were investigated for the first time, the factors and factors that determine the occurrence of procrastination in students were investigated.
Description: Андраде Сільва Ліссете Дівоні Психологічні аспекти прокрастинації студентської молоді : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 63 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10435
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андраде Дівоні.pdfМагістерська робота1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.