Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаленко, Дар`я Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T11:49:36Z-
dc.date.available2023-01-12T11:49:36Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10436-
dc.descriptionГаленко Д. В. Психологічний вплив засобів масової інформації на формування панічних установок : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 67 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 67 сторінках друкованого тексту, містить 1 додаток. Перелік посилань включає 21 джерело. Об’єкт дослідження: психологічний вплив. Масова інформація завжди є результатом взаємодії конкретних людей, тому в її розвитку та в аналізі її впливу на свідомість громадян не можливо обійтися без сучасного психологічного знання про особистість. Основна складність проблеми полягає в тому, що реальність, яку пропонують сьогоднішні ЗМІ, часто буває опосередкована чиєюсь думкою, спрощена і не завжди пропонує людині можливості роздуму, аналізу. Українське сьогодення підтверджує, що в деяких випадках ця інформація може бути небезпечна, оскільки людина приймає її готовою, не замислюючись: певній категорії людей буває легше поринути в потік інформації, аніж критично її сприймати. Наукова новизна полягає у визначенні психологічного впливу ЗМІ на формування панічних установок. Адже саме установка розкриває закономірності неусвідомлюваної регуляції психічних станів людини та готовність до дій, в тій чи іншій ситуації.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 67 pages of printed text, contains 1 appendix. The list of references includes 21 sources. Object of research: psychological influence. Mass information is always the result of the interaction of specific people, therefore, in its development and in the analysis of its influence on the consciousness of citizens, it is impossible to do without modern psychological knowledge about the individual. The main complexity of the problem is that the reality offered by today's mass media is often mediated by someone's opinion, simplified and does not always offer a person the opportunity to think and analyze. The Ukrainian present confirms that in some cases this information can be dangerous, because a person accepts it ready-made without thinking: it is easier for a certain category of people to plunge into the flow of information than to perceive it critically. The scientific novelty consists in determining the psychological influence of mass media on the formation of panic attitudes. After all, it is the attitude that reveals the patterns of unconscious regulation of a person's mental states and readiness for action in one or another situation.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпсихологічний впливuk
dc.subjectЗМІuk
dc.subjectустановкипанікаuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectтривогаuk
dc.subjectpsychological influenceuk
dc.subjectmass mediauk
dc.subjectattitudesuk
dc.subjectpanicuk
dc.subjectresearchuk
dc.titleПсихологічний вплив засобів масової інформації на формування панічних установокuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Галенко Д.В..docxМагістерська робота417.89 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.