Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10437
Title: Особливості психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку в закладах освіти
Authors: Васинська, Марина Володимирівна
Keywords: психічний розвиток
діти
старший дошкільний вік
дошкільний заклад
психологічний супровід
mental development
children
older preschool age
preschool
psychological support
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 88 сторінках друкованого тексту, містить 4 рисунка, 4 додатка. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: особливості психічного розвитку дітей старшого дошкільного віку в умовах дошкільного закладу. За останні роки система дошкільної освіти, як початковий ступінь загальної системи освіти, зазнала істотних змін. Сьогодні освітні установи, у тому числі і дошкільні, вимушені працювати в ситуації зовнішніх і внутрішніх вимог, що безперервно змінюються. Очевидно, що в сучасному суспільстві затребувані самостійно мислячі люди, які готові до самореалізації, уміють ухвалювати самостійні і зважені рішення, тому концепція навчання і виховання, що реалізовується в освіті, повинна орієнтувати вихованців, на активну самостійну пізнавальну діяльність протягом всього життя. Наукова новизна нашої роботи полягає в тому, тема психологічного супроводу ще недостатньо досліджена у спеціальній літературі, тим більше, що специфіка розвитку дітей старшого дошкільного віку змінюється у зв’язку з початком навчання у школі з 6-ти річного віку.
EN : The work is laid out on 88 pages of printed text, contains 4 figures, 4 appendices. The list of references includes 82 sources. The object of the study: peculiarities of the mental development of children of older preschool age in the conditions of a preschool institution. In recent years, the preschool education system, as the initial stage of the general education system, has undergone significant changes. Today, educational institutions, including preschool ones, are forced to work in a situation of constantly changing external and internal requirements. It is obvious that independent thinking people are in demand in modern society, who are ready for self-realization, are able to make independent and balanced decisions, therefore the concept of learning and upbringing, which is implemented in education, should orient pupils to active independent cognitive activity throughout their lives. The scientific novelty of our work lies in the fact that the topic of psychological support has not yet been sufficiently explored in the specialized literature, especially since the specifics of the development of older preschool children change in connection with the start of schooling from the age of 6.
Description: Васинська М. В. Особливості психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку в закладах освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 88 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10437
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васинська М.В..pdfМагістерська робота1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.