Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10511
Title: Психологічні особливості сприйняття дистанційного навчання здобувачами вищої освіти
Authors: Болокан, Інна Вікторівна
Keywords: сприйняття
дистанційна освіта
психологічна допомога
психокорекція
негативні фактори запровадження дистанційної освіти
perception
distance education
psychological assistance
psychocorrection
negative factors of the introduction of distance education
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 69 сторінках друкованого тексту, 4 додатки. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження: психологічні особливості дистанційного навчання. Вже декілька років, починаючи від оголошення тотального локдауна, пов’язаного із стрімким поширенням COVID-19 (з березня 2020 р.), та, продовжуючи триваючими наразі на території України воєнними діями, дистанційна форма навчання у закладах вищої освіти (далі – ЗВО) стала чи не єдиною можливою формою освіти, зважаючи на потреби забезпечення охорони здоров’я Covid-19) та безпеки життя (воєнні дії, ракетні удари по території України, тимчасова окупація її територій) студентів. Цей процес супроводжувався зміною емоційного ставлення студентів до такої форми навчання – від повного несприйняття та критики, що, відповідно, супроводжувалось негативними емоціями, до звикання та виявлення чималої кількості позитивних аспектів такої форми отримання знань та навичок. Наукова новизна полягає у визначені переваг та недоліків дистанційної освіти з метою актуалізації перших (переваг) та усунення других (недоліків); виявлені факторів, що негативно впливають на емоційний стан студентів під час дистанційного навчання, запровадженого внаслідок негативних подій, та систематизації шляхів зменшення емоційної напруги.
EN : The work is presented on 69 pages of printed text, 4 appendices. The list of references includes 50 sources. Object of research: psychological features of distance learning. For several years now, since the announcement of the total lockdown associated with the rapid spread of COVID-19 (since March 2020), and continuing with the ongoing military operations on the territory of Ukraine, distance education in institutions of higher education (hereinafter referred to as higher education institutions) has become almost the only possible form of education, taking into account the needs of ensuring health care (Covid-19) and life safety (military operations, missile strikes on the territory of Ukraine, temporary occupation of its territories) of students. This process was accompanied by a change in the students' emotional attitude to this form of education - from complete rejection and criticism, which, accordingly, was accompanied by negative emotions, to getting used to and discovering a considerable number of positive aspects of this form of acquiring knowledge and skills. Scientific novelty consists in the identified advantages and disadvantages of distance education in order to actualize the first (advantages) and eliminate the second (disadvantages); identified factors that negatively affect the emotional state of students during distance learning, introduced as a result of negative events, and systematization of ways to reduce emotional tension.
Description: Болокан І. В. Психологічні особливості сприйняття дистанційного навчання здобувачами вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 69 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/10511
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Болокан І. В..pdfМагістерська робота5.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.